Janny rupert Posted October 17, 2019 Share Posted October 17, 2019 wie kan mij helpen?? zoals hieronder te zien is vallen bepaalde blokken over elkaar. hoe kan ik deze verplaatsen/ verwijder of verkleinen? grt janny Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 Beste Janny, De Backoffice van PrestaShop gaat er bij deze pagina vanuit dat de desktop gebruikers een hogere resolutie gebruiken en daarnaast kan de tekst breedte per taal verschillend zijn. Hierdoor is mogelijk dat sommige schermen blijkbaar niet geheel tot hun recht komen bij iedere gebruiker. Mocht je problemen hiermee hebben om bijvoorbeeld op knoppen te kunnen klikken dan zou je even tijdelijk je menu aan de linker kant kunnen inklappen. Dat kan door op de knop te drukken die ik aangeduid heb met de rode pijl in het aanpaste plaatje die ik mee gestuurd heb met deze post. Wil je het menu weer terug dan dien je op hetzelfde knopje te klikken. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts