Jump to content

Multistore Index probleem


Recommended Posts

Hoi kan iemand mij helpen met het volgende probleem.

Ik gebruik multistore prestashop 1.7.6.1 en bij een van de stores kan ik de index niet configureren. Als ik naar SEO ga en in deze store staat de index (en rest van de pagina lijst) er niet. Er is wel een knop, configureer index, maar als ik die kies krijg ik een error 500. dit is de debug informatie:

 

Type error: Argument 3 passed to PrestaShop\PrestaShop\Core\Domain\Meta\QueryResult\EditableMeta::__construct() must be of the type array, null given, called in /home/myrjadn356/domains/myshop.xx/public_html/shop/src/Adapter/Meta/QueryHandler/GetMetaForEditingHandler.php on line 75

 

Groet,

Myrjam

Link to comment
Share on other sites

Beste Myrjam,

Waarschijnlijk is er dan wat mis gegaan met de migratie van de SEO gegevens bij de tabellen ps_meta en ps_meta_lang. Als je nog een backup van de database hebt van de oude site dan zou je kunnen proberen om die twee tabellen te importeren in je nieuwe database. Hopelijk los je het probleem daarmee op.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kun je kort uitleggen wat ik moet doen. De pagina's van mijn andere shops gaan wel goed, dus ik wil die niet beïnvloeden.

Ik zit er ook te denken om de shops uit elkaar te halen om van die multistore af te zijn. Ik gebruik in praktijk toch maar twee van de zes shops. Maar het schiet niet op als dit probleem daarmee niet opgelost wordt...

 

Groet,
Myrjam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...