Jump to content

Categorie URL breadcrumb path


marketyellow3

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik ben bezig met mijn nieuwe Prestashop webshop met de nieuwste versie namelijk: Prestashop 1.7.6.1 alleen ik loop tegen het probleem aan dat de categorie URL's niet worden weergeven zoals ik dat graag zie. Ik zou namelijk graag in de URL willen zien dat die de categorie structuur volgt zoals dat in de backoffice is aangemaakt.

Bijvoorbeeld ik heb deze categorie structuur in de BO.

  • Autozonwering
    • Audi
      • A1
        • 2007-2014

Momenteel is het zo dat wanneer ik bijvoorbeeld in de categorie "A1" zit alleen /a1 laat zien in de URL balk. Maar ik zou graag zien dat die dan dit pad aanhoud: shopurl/autozonwering/audi/a1.

Ik weet dat dit gewoon mogelijk was in Prestashop 1.6.1.23 door gewoon simpel bij de instellingen SEO & URL's te invullen: {categories:/}{rewrite} maar dit werkt helaas niet op Prestashop 1.7.6.1

Is er een manier om dit te oplossen? ik hoor het graag!

Note: ik gebruik wel een friendly URL module

Alvast bedankt voor de hulp!

Link to comment
Share on other sites

Beste marketyellow3,

Dit is helaas niet te realiseren met de standaard SEO opties binnen PrestaShop. Hier zal je dan een SEO module voor aan kunnen schaffen.

Ik gebruikte eerder de module van modulefactory maar die is blijkbaar niet meer actief in de store.

https://www.modulefactory.co/module/advanced-seo-friendly-urls

Je zou deze module kunnen  proberen:
https://addons.prestashop.com/nl/search.php?id_category=0&search_query=seo friendly urls

Maar ik vond er geen een waarbij je ook de urls van de categorieen zelf netjes werden aangevuld met de parent categorieen. Dat deed de module van modulefactory dus wel. Je zou hun zelf kunnen benaderen voor hun module.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...