Jump to content

Shipping free "under conditions"


Hans Henrik

Recommended Posts

Når man ser på kurven (jeg har gratis forsendelse gratis for ordrer over 1000) står indkøbskurven: Gratis (under betingelser (med et link, der ikke fungerer) - hvordan slipper jeg af med dette "under betingelser"? Kiggede overalt - intet . Hjælp, tak

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg kan ikke genskabe det i en ren installation uanset, hvad jeg prøver at sætte ind under indstillinger i leveringsfirmaer. Jeg fandt denne artikel https://sumselkawumsel.de/prestashop-1-7-free-shipping-always-displayed-in-shopping-cart/

hvor det nævnes at teksten "under conditions" bliver vist man har sat levering til "Best grade" - det kan jeg dog ikke genskabe. Så konklusionen er, at det sikkert er et eller andet i dine indstillinger, der giver teksten. Den peger i øvrigt på en CMS side, som du ikke har og derfor virker linket ikke. Mit bedste bud ud er derfor, at du skal kigge dine leveringsindstillinger igennem.

I øvrigt har du i boksene under Kundegenforsikring (tåbeligt navn, men det hedder modulet) en stavefejl ved GLS, og din returretspolitik overholder ikke reglerne. En kunde har ret til at fortryde købet i 14 efter levering - ikke fakturadato.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...