Jump to content

Tilføje CMS blok i ver. 1.4 "LØST"


PeerHolm

Recommended Posts

I ver. 1.3 var det muligt at tilføje forskellige sider i CMS, og få dem vist i en blok på FO. Noget lignende ville jeg også lave i ver. 1.4 så jeg har prøvet at tilføje en blok i venstre side i CMS modulet (moduler, front office features, CMS block), men bliver mødt af en fejl om man skal vælge en side eller en underkategori, hvilket jeg også gjorde, men kan ikke komme videre. Selvfølgelig er siderne først oprettet i CMS. Vedlagt skærmdump af mit forsøg på at oprette denne blok. Har I oplevet det før, eller er det en fejl hos mig (computer eller "fejl 40")

41720_i2AthFgRRsbj6fx6eWOX_t

Link to comment
Share on other sites

CMS er aktiveret og de sider jeg ønsker vist er oprettet. Disse sider viser uden problem i footeren, men jeg ønsker som sagt at vise dem i venstre side.
Det undrer mig at jeg får fejlen "You must choose at least one page or subcategory to create a CMS block." for mulighederne er kun: at navngive, vælge CMS kategori og om blokken skal være i venstre elle højre side.
Jo billedet er fra ver. 1.4.0.17 men kan det tænkes at der en fejl i min udgave af shoppen nu du ikke kan genkende billedet??
Desuden er jeg plaget af at de danske oversættelser forsvinder i FO, så er løsningen simpelthen at hente en ny udgave af shoppen og lægge den ind via Filezilla (efter jeg selvfølgelig har taget en back up)?

Link to comment
Share on other sites

Jeg hentede den først da den stod som stable version.
Når du kører 1.4 i test, har du så prøvet at tilføje en CMS blok som jeg beskriver (moduler - front office features - konfigurer CMS blok - tilføj ny CMS blok) uden at få den fejl vist i skærmdump?
For hvis det lykkes for dig, hvad f..... gør jeg så forkert :question:

Link to comment
Share on other sites

Alle sider jeg ønsker vist i den nye CMS blok (og vises uden problemer i footer) er oprettet som aktive sider.
Så min eneste tanke efterhånden, selvom det måsker er langt ude, er om der en fejl i min downloadede PS?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...