Jump to content

Købt Theme - Advarsel - Ulovlig adgang.


jgk-dk

Recommended Posts

Hej

Jeg har købt et theme via prestashop i juni md 2019, hurtigt fandt jeg ud af at der var noget galt med det og kontaktede først sælger uden svar derefter Prestashop igen uden hjælp til hverken at få pengene retur eller rykke sælger. Jeg får en mail om at der vil komme et svar inden x antal dage men dette kommer aldrig....

Er prestashop en pengemaskine der medvirker til at sælge ubrugelige moduler og theme?

Nogen der kender en "smutvej" så den/de rigtige gør noget ved det...

Mvh

 

Jan

I dag d16-10 opdagede jeg at min hjemmeside havde fået fjernet det theme som jeg længe havde klaget over ikke virkede - det skal siges at ingen har fået tilladelse til at få adgang til min admin side - der må derfor være en skjult adgang til vores hjemmesider enten i Prestashop eller i de theme vi eventuelt køber.

Det skal dog siges at det efter 10-6 nu er lykkedes at få themet refunderet og at dette var under udskiftning.

Det må være ulovligt at tiltvinge sig adgang på denne måde.

Jan

 

Edited by jgk-dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har skrevet igennem den funktion de selv henviser til - først får man at vide at de retter henvendelse til leverandøren, han svarer ikke, så skal man skrive igen og får det svar at man får pengene tilbage indenfor kort tid. Så rykker man igen og sådan har jeg prøvet lige siden jeg har købt det.

 

Link to comment
Share on other sites

Tag fat i dem på deres chat dagligt og spørg til en status på din sag, det gjorde jeg, da jeg havde et modul de tog lang tid om at refundere. Der gik et par måneder med, at de påstod, at udvikleren ikke havde modtaget mine beskeder, så skulle jeg prøve igen, dem modtog han heller ikke. Så skrev jeg til dem, at det jo var deres problem, hvis deres beskedsystem ikke virker - hvorefter jeg fik mine penge retur. Men generelt køber jeg ikke themes gennem Addons, alene af den årsag, at man i mange tilfælde kan købe præcist samme theme hos Templatemonster, hvor supporten ikke udløber efter 3 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Hej Jan.

Jeg kunne nærmest have skrevet dit indlæg. Jeg oplevede nøjagtigt det samme. 
Til sidst fik jeg dog alle pengene tilbage. Det tog bare flere uger og mange henvendelser. 

Sørg for at oprette en sag på det, og gør det gerne med 4-5 dages mellemrum - altså ny sag hver gang.

Hvis du får en mail fra en person fra Prestashop så hold kontakten med vedkommende. Jeg blev ved at skrive (pænt) til hende, som først svarede mig.
Så hun fik ligesom også en interesse i at få sagen lukket til sidst :)

Hav lidt tålmodighed, du skal nok få pengene.

Vh Jesper

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...