Jump to content

Fejl 500 efter endt betaling


tutsiq1

Recommended Posts

Hej alle.

Når mine kunder har gennemført betalingen, får de en fejl 500 istedet for ordrebekræftelsen.

Jeg kan simpelthen ikke greje hvad der er sket. Har forsøgt at opdatere, men det gik helt i fisk for mig. 

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Jeg bruger Prestashop 1.7.3.3

Link to comment
Share on other sites

Ja, det med at der ingen ordrebekræftelse kommer frem når kunder betaler var der inden. Men at jeg ikke kan se siden med Moduler er kommet efter at jeg opdaterede og derefter rullede den tilbage fordi der var for meget uorden i den.

Jeg er kommet ind i backend på en eller anden måde nu. Men der er stadig de føromtalte fejl,

Link to comment
Share on other sites

Hvis du klikker på "Fortsæt til betaling" (https://zjoppen.dk/ordre) i din shop får du følgende fejl: ContextErrorException in pakkelabels_shipping.php line 599

Prøv at slette hele mappen med pakkelabels-modulet og se hvor langt du så kommer.

Fejlen med pakkelabels-modulet kan måske rettes ved at geninstallere det.

Bliver fejlen ikke rettet er det enten fordi modulet ikke er kompatibelt med din PrestaShop version eller at der er en konflikt med et andet modul.

En fejl i et modul kan bevirke at du ikke kan bruge menuen "Moduler" i backend.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Så du fik fixet fejlen med pakkelabels-modulet?

Hvis der ikke er angivet et modul i din debug-information, når du får fejl 500,
så er det nok desværre din PrestaShop-installation, som der er noget galt med.

Jeg ville nok forsøge at få opgraderet shoppen til en stabil version 1.7.5, hvis en sådan findes.

Personligt har jeg aldrig opdateret en aktiv PrestaShop uden at teste det først på en anden (evt. lokal) server.

Jeg har oplevet mange fejl med opdatereringer af PrestaShop, og er bl.a. derfor skiftet til ThirtyBees (PrestaShop 1.6 fork)

ThirtyBees er meget mere stabil og hurtigere end PrestaShop.
Og så har de faktisk også gjort opdatering og rollback mere simpel, sikker og hurtigere.

Så jeg kan desværre nok ikke hjælpe dig mere end med rådet om at du skal få din shop opgraderet til en stabil version.

Har du slet ingen ide om hvornår din fejl er opstået? Den info ville nok hjælpe en del på en evt. fejlfinding.

Link to comment
Share on other sites

Ja den geninstallerede jeg bare. 

Måske jeg skulle overveje et andet system. Tak for svar, jeg ved desværre ikke hvornår problemet er opstået, men kan se, at det med det manglende "Modul" er der andre der har haft også . Prestashop er der faktisk en del bøvl med 🙂

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...