Jump to content

Løst skift af navneserver


Recommended Posts

Hej

Behøver nogle eksperters hjælp eller tricks

 

Min udbyder har skiftet server og navneserver, der kom mail omkring dette. OK

Der stod ikke noget om at man skulle gøre noget aktivt, kun omkring påsæt på mailen. OK tjek det virker

MEN problemet kommer så efter at der er skiftet,

Jeg kan tilgå FTP

Cpanel virker

hostmaster har de rigtige navle.

MEN MEN kan ikke tilgå backend

Jeg får en fejl 500, har rettet henvendelse til support og de siger så at det er nok en fejl i cache???

se udklib af fejlen fra fejllog

[15-Sep-2019 18:09:37 Europe/Copenhagen] PHP Fatal error: Uncaught PrestaShop\PrestaShop\Core\Data\Layer\DataLayerException: Unable to persist data in cache data layer in /home/pleasure/public_html/src/Core/Localization/CLDR/DataLayer/LocaleCache.php:124 Stack trace:

#0 /home/pleasure/public_html/src/Core/Data/Layer/AbstractDataLayer.php(196): PrestaShop\PrestaShop\Core\Localization\CLDR\DataLayer\LocaleCache->doWrite('da-DK', Object(PrestaShop\PrestaShop\Core\Localization\CLDR\LocaleData))

#1 /home/pleasure/public_html/src/Core/Data/Layer/AbstractDataLayer.php(102): PrestaShop\PrestaShop\Core\Data\Layer\AbstractDataLayer->saveReadPropagationResult('da-DK', Object(PrestaShop\PrestaShop\Core\Localization\CLDR\LocaleData))

#2 /home/pleasure/public_html/src/Core/Localization/CLDR/LocaleDataSource.php(62): PrestaShop\PrestaShop\Core\Data\Layer\AbstractDataLayer->read('da-DK')

#3 /home/pleasure/public_html/src/Core/Localization/CLDR/LocaleRepository.php(60): PrestaShop\PrestaShop\Core\Localization\CLDR\LocaleDataSource->getLocaleData('da-DK')

#4 /home/pleasure/public_htm in /home/pleasure/public_html/src/Core/Data/Layer/Abstra

 

jeg kan IKKE tilgå backend, hvad dælen gør jeg så.

er det min shops cache der skal tømmes eller er forkert?

hvordan kommer jeg videre?

har jeg overset at man skal sætte IP eller navneserver i beckend?

 

Christian

Edited by Christian-1283 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej

@pertho Nej frontend virker heller ikke, får også her en fejl 500

og IP og navneserver er fra udbyder, det virker ok, den del tror jeg at er ok

al anden forbindelse køre ok. eksterne synkroniseringer, google, sitemaps ect.

@presta-dyr hvordan kan det ændres?

kan du forklare for en dummy?

Jeg har idag prøvet at installere en ny prestashop i andet bibliotek, det virker uden problemer????

jeg forstår det ikke

Link: www.pleasure-shop.dk

Takker for jeres svar

Edited by Christian-1283 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nu havde jeg håbet at presta-dyr havde kikket forbi, og svaret.

Men nu prøver jeg, og håber jeg svarer rigtigt: Via FTP eller filemanager i kontrolpanelet skal du ind i samtlige mapper i CACHE/SMARTY/CACHE og CACHE/SMARTY/COMPILE og ændre rettigheder.

Det gør du ved at højreklikke på mappen, og vælge properties/CHMOD. Tilføj Write i GROUP, og fjern Read i PUBLIC. Hvis der er felt med Permissions, kan du blot ændre det til 771.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...