Jump to content

Jak zneaktivnit nepoužívané stavy objednávky


ludanek

Recommended Posts

Zdravím, jsem nováček. Rád bych v administraci přepínal jen mezi některými stavy objednávky. Našel jsem zde již dva podobné dotazy na smazání stavu objednávek, ale bez praktické odpovědi. Vždy nějaký guru prohlásil, že základní stavy nelze mazat, protože by se PS zhroutil. No ale mně se nechce věřit že se opravdu všichni uživatelé  při ruční změně objednávky probírají obskurními stavy "Čeká na platbu šekem" když šekem nic nepřijímá, nebo "Čeká se na potvrzení dobírky" když ne dobírku neprodává atd. Osobně potřebuji pouze 4-5 stavů a nechce se mi pokaždé rolovat obrovským oknem a vybírat z 13 místo z 5 položek.

Předem děkuji za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Já je nechci SMAZAT, jen chci aby se mi nepletly v rozbalovacím poli při přepínání stavu objednávky (ps1.png, ps2.png.)

Ať v systému klidně zůstanou, když mi je nějakej modul omylem do toho nepoužívanýho stavu nastaví - tak mi to také nevadí ale chtěl bych si vybrat, které budu vidět v při změně stavu (viz. např. ps3.png)

Opravdu se mi nechce věřit, že tohle nemá nikdo pořešené. Jsem sice začátečníkem v PS ale rozhodně ne v CMS jako takových. A neznám nic, kde by toto nebylo volitelné.

Předem děkuji za konstruktivní odpověď.

ps1.png

ps2.png

ps3.png

Link to comment
Share on other sites

Podívejte to není nějaká moje obštrukce.  To co radíte znamená kliknout na combobox, pustit myš, napsat 2-3 písmena enter a zpátky na myš místo dvou kliknutí. Pokud ovšem ráno musíte během cca jedné hodiny zkontrolovat obsloužit a poslat do dalšího procesu řádově několik desítek objednávek, je každá i zdánlivě drobná operace navíc obtěžující.

Dalším argumentem je to, že tuto část obsluhují obchodníci a ne programátoři a prostě by to do nepoužívaného stavu ani neměli mít možnost dát, navíc může dojít k omylu.