Jump to content

Productfoto's verwijderen / veranderen ?


Voodoochild

Recommended Posts

Hallo prestashop gebruikers,

Ik loop momenteel tegen een vreemd probleem aan...
Na het uploaden van de productfoto's kwam ik erachter dat ik de onbewerkte foto's erop had gezet.
Normaal gesproken kan je bij de artikelen op "images" klikken en zie je onderaan de pagina welke foto je geupload heb..deze kan je dan ook normaal gesproken verwijderen aldaar.
Nu is dat scherm dus verdwenen en kan ik alleen nog maar foto's uploaden, gevolg is dat er nu 2 dezelfde product foto's bij 1 product staan....
Hoe krijg ik dat scherm weer terug om foto's te verwijderen of is er ergens anders een optie tot verwijderen ?

Alvast bedankt !

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Er zijn er meer met dit probleem, alleen een oplossing heb ik nog niet er tussen zien staan...

Zie bijlage.

 

Er zijn 4 foto's die je ziet in de front-end..

Maar in de back-end zie je er maar 1...ik wil graag die andere 3 verwijderen !

 

Ik zie geen bijlage...

 

Maar probeer het eens met /img en subfolders op 777 en alle files daarin op 666 als schrijfrechten.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de rechten zo gezet zoals aangegeven...helaas zonder resultaat !

Als ik nu het betreffende artikel geheel verwijder, en vervolgen upload ik 3 foto's.....

Dan zie ik ze alle 3 onder elkaar staan en kan ze ook veranderen en aanpassen welke foto als hoofdafbeelding moet worden aangegeven...

 

Wanneer ik uitlogt / inlogt en vervolgens weer terug naar die afbeeldingen gaat, zijn ze ineens weer verdwenen !

Dan zie ik alleen de hoofdafbeelding...terwijl er bij het kopje afbeeldingen (3) staat...

Link to comment
Share on other sites

Ik kan helaas de thumbnail in je bijlage niet vergroten...

Waarschijnlijk een forum issue in Firefox en Chrome. In IE hebt ik weer andere problemen.

 

On-topic:

Ik kan zo gauw niets vinden in de bugtracker of changelog wat met je probleem te maken lijkt te hebben.

 

Maar zou het geen cache/cookie issue kunnen zijn met je browser? Omdat de images wel verdwijnen in je BO wanneer je uit- en weer inlogt?

Je kunt het proberen na het clearen van je browser cache/cookies of nog beter in een andere browser proberen.

Link to comment
Share on other sites

Hoe heb je de smarty-instellingen staan onder BO/preferences/performance?

Om de shop sneller te maken moet

compileren forceren op NEE

cache op JA

 

Bij verschillende veranderingen die je wilt doorvoeren moet je dit tijdelijk terugzetten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...