MFJENSEN 0 Posted September 1, 2019 (edited) Jeg er færdig med teknobiler.dk, men kan ikke forstå at der ikke kan foretages køb fra shoppen? jeg har gået opsætningen igennem gentagne gange og kan ikke hvorfor at det ikke kan lade sig gøre.Jeg håber at få et svar på hvad der er galt /Mogens Edited September 5, 2019 by MFJENSEN (see edit history) Share this post Link to post Share on other sites
Henrik Juul 3 Posted September 1, 2019 (edited) Du skal bruge en udvikler. Din shop er ikke aktiv, er den hosted eller lavet ud fra en template ? Ingen læg i kurv knap og ingen indkøbskurv, siden loader langsomt, ingen moms står der... osv, Sådanne ting kræver en person med udvikler erfaring. Siden skal programmeres til dette. Held og lykke Edited September 1, 2019 by Henrik Juul (see edit history) 1 Share this post Link to post Share on other sites
MFJENSEN 0 Posted September 2, 2019 Det er Servage.net som har uploadet Prestashop og udfra det har jeg installeret Prestashop Share this post Link to post Share on other sites
Prestafan1234 220 Posted September 3, 2019 Din shop ligner nu en standard Prestashop. Du må være startet forfra? Kan denne tråd så ikke lukkes? Share this post Link to post Share on other sites