Jump to content

vigel

Members
  • Posts

    325
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by vigel

  1. Ahoj, mám problém se zaokrouhlování jednotlivých produktů v konečném kroku objednávky. Všude jinde se zdá být v pořádku včetně výsledné ceny, pouze v tomto kroku je to špatně(produkty). Mám nastaveno zaokrouhlení na jedno desetinné místo. Řešil někdo? Děkuji.
  2. Neměnil jste URL? Admin>SEO>URL produktu? Já měl ten samý problém, když jsem měnil. Ještě mě napadá zkuste jednoslovy název produktu. Podle mě je to v URL.
  3. Vyřešil jsem to tak, že jsem na localu stáhl co jsem potřeboval (tam to jede) zabalil do zipu a na ostrým webu importovat. Vše jede jak má. Jediné co mě napadá, že to habruje díky ty subdomene.
  4. Prosím o radu, uz 4 dny se trápím s tím, že nemuzu rozchodit zalozku výběr v modulech. Pouzivam 1.7.2.2 (zatim na subdomene www.test.mamaobchod.cz), se zakladni sablonou. Pokud z toho bude nekdo moudry budu rad za pomoc. diky
  5. solution: /controllers/front/SitemapController.php function: protected function getPagesLinks() /* $links[] = array( 'id' => 'stores-page', 'label' => $this->trans('Our stores', array(), 'Shop.Theme.Global'), 'url' => $this->context->link->getPageLink('stores'), ); */
  6. Hello, please how to remove link Our Store from sitemap? prestashop 1.7.2.2 thankyou.
  7. Fakt? Tak super. Teď jen doufat, že ho nenapadne přepnout rucne☺️. A děkuji.
  8. Nemohl by prosím někdo z SK jít na stránky test.mamaobchod.cz a říct mi jestli se mu obchod sám přepl na Eura?
  9. Ono by asi stačilo v kroku vyplňování adresy nějaký script který by to hlídal.
  10. To je pro mě bohužel nereálné.
  11. Dobrý den, je možné nastavit měnu určité zóně. Jde o to, mám 2 zóny ČR a SK a potřebuji, aby když zákazník při objednávce zvolí Slovensko automaticky se objednávka přepla na Eura(pokud tak ještě neučinil). Prostě aby zákazníkům z SK nešlo objednávat v Kč. Případně jak to řešíte vy? Děkuji.
  12. take jsem toto resil u wedosu z verzi 1.1.0.5. Ale predstava instalace nove presty byla nemozna (strasna spousta uprav na miru). Nakonec to vyresil muj programator, ktery do stare presty integroval funkci ukladani obrazku z nove presty. Vse funguje jak ma a mam klid (zatim :-) ). Kazdopadne pokud nemas problem s prechodem na novou verzi (jako ja) tak jednoznace doporucuji updatovat. Uz z toho duvodu, ze 1.1.0.5 pouziva jeste PHP funkce jako ereg..(), split()..... , ktere uz dlouho fungovat nebudou.(takze me ceka dalsi uprava).
  13. Koukam, ze jsou vsichni vstricni. No co hold se neda nic delat snad se jen prispusobit.
  14. cus Kaspi, Tuhle verzi jsem samozrejme zkousel, ale skoncil jsem na nejaky chybe (uz nevim jaky...neresil jsem) tak proto jsem predelal vlastni COD primo z verze 1.5.2
  15. zkus v BO nastaveni>obrazky umazat "_default" u vsech tech nazvu. + zrejme bude potreba znova regenerovat miniatury(chechpoint zaskrtnout) pote je mozny problem v IE tak opet vsude ten _default dopsat a opet regenerovat. Tak to fungovalo u me
  16. Hi, Prestashop been used for a long time (1.1.0.5) with lots of modifications. Now I want to upgrade to the new version and not me clear some things. 1/ How we handle order (stavy. procedure ..) 2/ After setting the number of the shipment will not be sent an email to the customer (is there any dependence on the state?) 3/ My head does not add and remove the Goods to the existing order, it will not be converted and the goods are not removed at all. How it works? 4/ What is there that the order code (s), correct view and send VS customer order numbers as I have already solved it. Thank you all in advance sorry for my english
  17. Zdar, Marně jsem sháněl modul cashonpickup (platba na prodejně) pro prestu 1.5.2, nevím možná jsem blbě hledal, ale přišlo mi rychlejší předělat modul CashOnDelivery(COD). Tak tady ho máte a zkoušejte/testujte, případný podněty jsem šoupněte.(ale uvědomte si, že to máte gratis :-)) cashonpickup.zip
  18. Ahoj, Prestashop pouzivam jiz dlouho (1.1.0.5) se spouuustou uprav. Nyní chci prejit na novou verzi a nejsou mi jasne nektere veci. 1. Jak vyřizujete objednávku (stavy... postup) 2. Po nastavení cisla zasilky se neodesle email zakaznikovi (je tam nejaka zavislost na stavu?) 3. Hlava mi nebere pridavani a odebirani zbozi do existujici objednavky, nechce se to prepocitavat (ja to mel ve sve verzi upravene a slape to perfektne) a vubec se zbozi neodebere. Jak to funguje? 4. K cemu je tam ten kod objednavky (pismeny) , spravne zobrazeni a odesilani VS jako cisla objednavky zakaznikovi jsem jiz vyresil. Dekuji vsem predem
  19. No zrejme neradi nikdo proto, ze vec kterou chces je primo nastaveni meny.
×
×
  • Create New...

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More