Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Elia Besmer

Dropdown Menü mit Artikeln

Hallo Ich würde gerne im Hauptmenü ein Dropdownmenü erstellen welches dann die Artikelnamen anzeigt und wenn man daraufklickt, dann gelangt man direkt zum Artikel. Programmiertechnisch wüsste ich wie das geht, doch ich weis nicht wo ich das ändern muss. Kann mir jemand helfen?
  3. Tous les référenceurs ou administrateurs de boutiques ne disposent pas forcément d'accès FTP
  4. Bonjour, Je relance le topic. Est-ce qu'une solution pour afficher le message de précommande sur la facture et l'email avait été trouvée ? Merci par avance.
  5. Ok gracias. Veo que han usado la función de validar el nombre, por lo que AVISO -> LAS ACTUALIZACIONES HARÁN QUE TODO EL CÓDIGO AÑADIDO MANUALMENTE SE PIERDA LOS OVERRIDE SE QUEDARAN, DEBERÍAN FUNCIONAR, PERO ESTAD ATENTOS DESPUÉS DE ACTUALIZAR.
  6. stefanvidic

PrestaShop Serbia

Ja sam skoro kao laik počeo da se patim sa prestom, tako da se nadam da će u narednih par meseci imati još jedan sajt više. Rekao bih da je lak za upotrebu, a komplikovan za instalaciju. Namučio sam se dok sam instalirao prestu i temu i naterao sve da radi. Sad mi ostaje samo da ubacim nekih 1000 proizvoda, napravim kategorije, podkategorije, feature, opise......... Hteo sam da pitam, da li je možda neko pokušavao da linkuje "Product Feature" sa kategorijom? Pošto radim sa pićem bilo bi mi jako korisno da mogu na primer u opisu vina imam u feature npr. "Italija - Veneto" i da ovo i jedno i drugo bude linkovano sa kategorijom "Italija" i podkategorijom u okviru ove "Veneto"
  7. tyszek

Ochrona przed Botami zakładającymi konta

Powyższe rozwiązanie działa prawidłowo na prestashop 1.6.1.3 Dzięki i pozdrawiam
  8. I got the exact problem now, 4 months later and with v1.7.5.1 - and my hosting refer to this thread. He also increased the memory limit to 1024mb, but the issue persists. Please advise.
  9. overrides désactivés ? PM moi tes accès FTP
  10. ok, j'ai donc refais la manip en mettant avant l'accolade, toujours page blanche, j'ai remis la restauration et le patch 122 et là mon site marche mais la création de compte n'est pas bloquée: au niveau du nom de famille je peux rentrer des caractère spéciaux. Je dois bien le mettre dans www/adminXXX/patch122.php?
  11. DaveHorizon

detail produit afficher EAN13

Le code pour la version 1.7 {if isset($product.ean13) && $product.ean13 neq ''} <div class="product-ean"> <label class="label">{l s='EAN13' d='Shop.Theme.Catalog'} </label> <span itemprop="sku">{$product.ean13}</span> </div> {/if}
  12. Je mets la réponse pour ceux qui viendront googliser plus tard {if isset($product.ean13) && $product.ean13 neq ''} <div class="product-ean"> <label class="label">{l s='EAN13' d='Shop.Theme.Catalog'} </label> <span itemprop="sku">{$product.ean13}</span> </div> {/if}
  13. LauraPresta

ROBOTS/SPAM creating fake accounts

try check others ip, most of them will be from different countries, and i checked some in countries where we have customers except for russia or Asia, blocking IP may not be the best solution Does this robot create account on your shop with option Opt-In activated ?
  14. Krogers is my best general store when i visit the US from my native place Uganda...u can also go through it at Krogers online
  15. Just installed this but cant see it anywhere? Followed the instructions: website: https://bling-bling-online.co.uk Have i done something wrong?
  16. Today
  17. lunaroja

Textos en galego para web en inglés

Estaba yo importando idiomas en otra web y me salían mal, quedaban restos de los idiomas que había antes a pesar de que los había borrado. Lo que hice fue borrar los idiomas que no quería y usar el módulo "Limpiador de Prestashop" para limpiar la base de datos, luego importé los nuevos idiomas y arreglado.
  18. merci pour ta réponse. oui j'ai bien compris que c'etait deux problèmes différent mais autant en profiter pour mettre un captcha sur mon inscription c'est toujours mieux. le code que tu m'as donner dois être mis juste avant le bouton submit de authentication.tpl??? merci pour ta reponse.
  19. I want to offer different prices for different dealers. Retail customers pay retail prices, but if you buy in volume you get special pricing. We will have even lower pricing for select dealers who we go into business with who want discounts of volume over time (Dealer). I assume the dealer can login and get their percentage or flat rate off. Zen Cart developers offers a dealer module where you can assign a different price/percentage off based upon the customer assigned. In their case, they have 4 different levels/tiers of pricing that can be assigned to a customer. When that dealer logs in they see their special pricing. If I recall, I believe PrestaShop has something built in, but I can't find any videos on how to set this up. Is this variable pricing based upon customer functionality built into PrestaShop? If so, where are the videos or tutorials, my search has not yielded any results. Is there a plugin needed/available to for this? Or am I labeling this entirely wrong? Instead of Dealer Pricing, is it called Vendor or something else in PrestaShop and the reason I am not finding any information. I assume this exists for PrestaShop but having a hard time finding these capabilities. I must be missing overlooking something.
  20. Bonjour, Je suis sur Prestashop 1.6.1.23 et je cherche également à avoir les produits classés par ID croissant sur les emails de nouvelle commande (module mailalerts) mais je n'y arrive pas. Les modifications se font bien dans le panier mais pas après Merci d'avance pour votre aide !
  21. 1) Vider le cache (tout ce qui se trouve dans var/cache/) 2) Activer le mode debug pour essayer d'obtenir plus de détails sur l'erreur 500 3) Regarder les logs d'erreur du serveur
  22. Merci @Eolia je vais regarder ce que fait mailjet.
  23. foit125

SPAM z formularza rejestracji

Bardzo dziękuję. dział idealnie.
  24. Ce patch est juste une blague tel quel. Après c'est tout a fait normal qu'ils le déploient en version révision. Tu as du rater quelque chose. PM moi tes FTP. Je penche pour problème de BOM ou mauvais positionnement de la fonction
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More