Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Vous n'avez déjà plus cette erreur, donc ne dites pas que rien ne change^^ Ensuite votre csv est curieux: Code;RFOUR;Poids;PV5;Famille;Qty;id;PRIX_KG;BTW;COND;UNITE 565000;A56511100;0.255;2.7731;B22;180;30;10.87;3;5;kg 10.87 / 5 * 0.255 = 0.55437 l'article fait 255 gr et il est vendu par 5 (soit 1,275 kg) Vous avez bien lu le commentaire d'aide ? Vous êtes bien sur un pack de 5 ?
  3. Bonjour, Je ne trouve pas comment modifier certains textes que voient le client dans son compte : Je voudrais laisser uniquement les phrases en italiques Problème également avec cet affichage et le GDPR-PERSONAL DATA Si je clique sur GDPR-PERSONAL DATA, voici ce qui s'affiche : Je ne trouve rien dans le back office pour modifier ces pages... Merci par avance, Aurélie
  4. Esto es desarrollo a medida, no vas a encontrar ningún módulo.
  5. Merci à tous pour vos idées, je vais voir pour utiliser le module. C'est exactement ce qu'il me faut. Mais vu que je suis nouveau sur prestashop je voulais savoir si avec quelques lignes en JS il était possible de reproduire ce module.
  6. Prueba a deshabilitar los overrides, a ver si el error viene por ahí. En "Preferencias -> Rendimiento".
  7. Nella combinazione c'è quella corretta... è solo nella home che si dovrebbe vedere l'immagine di copertina, poi quando entri nel prodotto le combinazioni sono corrette.
  8. Grazie ThemeBooster.com, sono risucito ad apprilcare le nuove zone ed assegnare i viari coriere. Per il secondo step quello che è descritto anche nella guida in inglese dentro /classes/ io non trovo nessun tipo di riferimento.
  9. Sicuro di non aver un modulo che ti fa il redirect alla home ? Perché, andando a memoria, PS fa il redirect verso la pagina utente. M.
  10. Ciao, vai nella combinazione ed abilita anche per quella combinazione l'immagine di copertina.
  11. Ciao, contattami via messaggio che ne parliamo.
  12. Buenos días, He detectado un error en mi tienda prestashop 1.7.6.2. En los emails que envía prestashop, el nombre de la tienda en el asunto no está cogiendo los acentos y no consigo averiguar por qué. Estoy trabajando con multitienda. He probado a volver a cambiar el nombre de la tienda dentro de la configuración de multitienda, también a cambiarlo dentro de la sección de contacto, pero sigue igual. Adjunto captura. ¿Alguna idea para solucionarlo? Gracias.
  13. Prestashop Wish Marketplace Integration connects the Prestashop store owner with the Wish Marketplace by synchronising the inventory, price, and other product details for the product creation and its management between the Prestashop store and the Wish Marketplace. Key Features: Auto Sync Price and Inventory: Real time synchronisation of product inventory and product price. Product Operation: It allows admin to perform product related tasks such as product upload, product archive, and product view using bulk management system. Wish Order Management: It allows admin to import orders from the Wish Marketplace to convert it into regular Prestashop Orders and Shipments. Order Shipment: Create shipping rules to automate and simplify. Wish is a global marketplace based on an e-commerce platform that connects hundreds of millions of merchants and customers across the world. Wish is the sixth largest e-commerce company in the world. They have over 300 million users across the world, from Russia to Brazil, and from the United States to the far corners of the globe. Hence, increase the opportunity of increase in sale and grow your business throughout the world. Soon after purchase, one of our skilled account managers will be personally aligned to you instantly. Will make you familiar with Wish operations and processes. Will guide you through Wish API activation process and help you out to enable Wish Live API. Will provide an assistance with configuration setting, product critical data, product upload process till you successfully complete a live order. In simple words, we will extend our support until you start flying with Wish. Product Data Validation: The extension enables validating the product information in accordance with Wish standard and values. Easy Product Upload: Products are uploaded on a single click when they are ready to upload. Bulk Uploading: To facilitate the uploading large number of products and to minimise the manual work, the Wish marketplace API integration extension enables sellers to upload products in bulk. Shipping: This feature helps to supports high volume shippers with commercial pricing. Order Cancellation: Orders can be cancelled via the order page. Once, order get cancelled, a fee credit will be issued. New Order Notifications: Whenever a new order is fetched from Wish.com, the admin receives a notification. Centralised order management: The orders can be easily acknowledged or cancelled through centralised order management system. Refund: Refunds are processed back to the original payment method used to purchase the order. Refund is also possible through extension. Real time stock updation: Stocks are updated automatically on both ends as stock status updated on your local shop or as order is marked shipped by Wish.
  14. Estupendo @Lissy Si no te importa, cambia el título del hilo añadiendo [SOLUCIONADO], así ayudará a otros compañeros con el mismo error. En mi firma se explica cómo hacerlo, por si tienes dudas. Saludos.
  15. Hola, buenos días. Yo si puedo verla, supongo que habrás dado con la solución.
  16. Hola @axelgael13 Esto se debe a que has eliminado categorías necesarias para el funcionamiento de tu tienda. Te recomiendo que si no tienes nada más hecho, vuelvas a instalar el proyecto desde 0. Aquí explico cómo gestionar las categorías: https://luisjordan.net/prestashop/manual-de-prestashop-1-7-categorias-en-prestashop-1-7/ por si te sirve de ayuda. Recuerda que categorías como root / inicio nunca deben ser eliminadas. Saludos.
  17. C'est sûr qu'en mettant cela en commentaire Google ne cherche plus les meta-données donc ne met plus de remarques^^ Reste à savoir si Google met en avant les sites ayant ces meta quand elles sont bien structurées. Il faut savoir que Google est capable de comprendre où sont les prix, nom etc mais aussi qu'il en veut toujours plus en en faisant le moins possible. Pour continuer dans votre logique on peut aussi envoyer un fichier html vide, il n'y aura plus aucune erreur et un chargement ultra-rapide, mais une référencement pourri...
  18. Bonjour, J'ai un problème lorsque j'essaie de commander un produit que se soit sur mobile ou ordinateur. Après que j'ai entré mes détails perso et cliquer sur continuez, j'ai un message d'erreur Comment résoudre ce problème svp?
  19. Hola @nic95 Si no sabes exactamente dónde lo pusiste, te recomiendo que bajes el código fuente por ftp y abras el proyecto con un ide de desarrollo tipo atom, visual studio code, etc. Entonces busca la cadena zotabox y así darás con el fichero que modificaste (si es que tiene zotabox escrito). Yo cada vez que modifico un script, siempre pongo mi nombre en un comentario y de este modo, me es más sencillo localizarlos a futuro. Espero que te sirva la solución, ya nos cuentas. Saludos.
  20. J'ai formaté les champs et rien ne change il m'a noté 0.554620 au lieu de 10.87 pourquoi ? CREA FICHIER IMPORT SITE 86.csv
  21. Pour info, la gestion du tiret a évolué dans le code depuis la 1.7.4: https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/pull/9353
  22. Today
  23. Hola @Legari Si el módulo no funciona correctamente, estás en tu derecho de reclamar el pago. Recordemos que cuando se va a poner algo nuevo en nuestras tiendas en producción, siempre debemos probar antes en un entorno de desarrollo. En cuanto a lo que al módulo se refiere, ¿nos puedes indicar de qué módulo se trata y su versión? Saludos. Luis Jordán.
  24. Formatter les champs numérique avec le séparateur décimal . et non la virgule
  25. Hola @Laura Cristalida Si te refieres a que te sigue mostrando la misma imagen en la parte pública de tu tienda, tendrás que limpiar caché desde back office. Prueba y nos cuentas. Saludos.
  1. Load more activity
  • Create New...

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More