Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Hej! Har några frågor som jag inte verkar få rätsida på, på egen hand. 1. Vart kan jag ändra texten i sidfoten '© 2019 - E-handelsprogramvara av PrestaShop™ ' Har sett lite posts här om detta om översättningar och moduler men hittar inga moduler alls i lokalisering/ översättning/ språk... 2. Vill även byta färgen som används på en del text i temat classic t.ex den för 'Logga in på ditt konto', E-post Lösenord etc. 3. Längst ner på bifogad bild1 som visar den text jag vill byta färg på finns även en checkruta med texten ' Enim quis fugiat consequat elit minim nisi eu occaecat occaecat deserunt aliquip nisi ex deserunt.' Hur får jag bort denna ?? 4. om jag klickar på t.ex leverans i footern så har jag editerat dessa texter så texten stämmer men då jag valt att ha ett mörkt tema i shoppen ser det lite skumt ut när texten kommer fram med ljus bakgrund och mörk text. kan man ändra detta. bild 2 5.Jag har en relativt stor högupplöst skärm och får webshoppen på en del av skärmen bara och då är det vitt nertill. går detta att ändra så hela sidan får svart som bakgrund ? se bild 3 Jag tackar på förhand för hjälpen! //Daniel
  3. Rolige

Images link too long for CSV import

Hello: Try to download all images manually and upload them to a temp folder in your hosting. Then you can make short the link field in CSV easly. Regards
  4. Witam, po aktualizacji modułu prestashop Nawigacja fasetowa do v3.0.1 , moduł przestał działać prawidłowo. Zniknęły z kategorii wszystkie pola wyboru, stało się tak w każdej kategorii. Mimo filtrów w produktach np. - https://daars.pl/obiektywy-do-bezlusterkowcow-19 Czy można cofnąć upgrade lub co z tym zrobić ? Pamięć podręczna wyczyszczona, odbudowany indeks w nawigacji. Presta 1.7.2.4 , proszę o pomoc. Pozdrawiam
  5. Rolige

Database - Sale Price

Hello: Prestashop only contains 1 field for product price. The price with tax, or product final price is calculating from this base price after applying taxes, discounts, etc. So, only one of the two fields in backoffice screen is really saved in DB, the other is always calculated. Regards
  6. Ja klar, habe natürlich die .htaccess im eigens für die Subdomain erstellten Verzeichnis genommen. Sowohl Shop als auch BO werden umgeleitet. Browseroptionen (Cache, anderer Browser, anderes Gerät)natürlich auch alle schon durchprobiert.
  7. hardware-store

Impedire registrazione con stesso indirizzo email

E da quando l'utente si può cancellare!. Il checkout rapido e il customer funzionano in modo differente e gli ordini che ti rimangono sono quelli del checkout rapido. Ma non devono rimanere come customer, io poi non so come è la tua configurazione. non sono d'accordo....il modulo a cui ti riferisci da 80€ va bene per i meno pratici, ma fa un lavoro puramente mediocre e commerciale.... Lo stesso prestashop developer consiglia di fare la migrazione manualmente. Sono più le volte che falla che quelle che funziona.
  8. Ich denke die kommen vom Kontaktformular? ich kenn diese menschen ja nicht. weiss nicht wie die zu mir kommen😊😅. die shop addy ist www.lernpostershop.ch
  9. Mediacom87

Comprendre Prestashop Ready

Bonjour, Seul les services PrestaShop Ready peuvent répondre aux questions concernant PrestaShop Ready, la communauté n'a pas d’informations au sujet de la gestion de ce service propriétaire.
  10. Buenas a todos, tengo unas subcategorías en mi web. En la categoría donde están, aparecen como un menú pero me aparece la primera frase de la descripción de la subcategoría y quiero que esté sólo el título de la subcategoría. Adjunto imagen para que quede más claro, las de arriba es como me aparecen y las de abajo como quiero que se queden ¿alguna idea de como hacerlo? gracias
  11. You will need to create a specific price linked to the current cart, you can create this from the code.
  12. Merci doekia le slider à créé des centaines d'entrées en BDD Qu'est il préconisé dans ce cas? une commande SQL? si oui laquelle ? Pascal
  13. Salve a tutti, ho un sito e-commerce prestashop ospitato da TopHost. Vorrei collegare il catalogo bigbuy al modulo presente su prestashop, ma l'unico problema che mi da è quello della configurazione dei Cron. Ho installato vari moduli ma non funziona nulla, come devo fare? Ho provato a contattare l'assistenza di TopHost ma sanno aiutarmi solo con Wordpress, potrte aiutarmi? Grazie mille
  14. Hola, buenas tardes. Versión prestashop 1.7.5.1, versión PHP, 7.2. La Web estaba funcionado correctamente. Ha sido cambiar la duración del cookie del Front Office y la duración del cookie del panel de administración y al momento ya no puede acceder a la Web. Al entrar en el back office pones usuario y contraseña, recarga la página y ahi se queda. He eliminado la Web y he subido la copia del dia anterior, sigue dando el mismo error. Alguna manera de poder acceder al Back office? Gracias.
  15. Generell handelt es sich um eine Eigenschaft und es gibt viele Module, die eine Auswahl nach Eigenschaften bzw. features ermöglichen.
  16. Bonjour, je découvre Prestashop ready via un copain qui a choisi cette solution et qui rencontre des bugs. Si j'ai bien compris, les sites sont hébergés sur Google Cloud et le nom de domaine est chez Gandi. Mais pourquoi 1) on est obligé de passer par la configuration SMTP pour les mails (l'opition mail() n'apparaît pas) et 2) pourquoi la configuration SMTP est-elle sur un serveur OVH ? Au final, les mails sont envoyés (ou pas) et il y a chaque fois un message disant que l'envoi a échoué (même si le mail se retrouve bien dans le BO) Je souhaite lui proposer de migrer sa boutique sur son propre hébergement mais a-t-il accès à Gandi pour faire pointer son domaine sur ce nouvel hébergement ? Merci d'avance
  17. rictools

Language Problem

Was ist denn mit dem Forum los, wieso ist mein letzter Beitrag versteckt??
  18. "Link zur Kontaktseite"? Was hat denn die Kontaktseite mit den Kundenanmeldungen zu tun? Wo hast du das Captcha denn eingebaut?
  19. Claudiocool

Installation von Modul nicht möglich

Wenn der Hoster das nicht sehen kann....
  20. Du hast auch die richtige .htaccess (also die in der Subdomain bzw. dort wo die Dateien des neuen Shops liegen) umbenannt / gelöscht? Wird in jedem Fall (Shop, BackOffice) sofort umgeleitet? Browsercache gelöscht oder neuen Browser probiert (vielleicht kannst du ja mal einen Link posten, ob das Problem nicht nur bei dir auftritt).
  21. bertiauxmarc

piraté

Bonjour j'ai installé ce patch et apparemment cela revient a la normal merci par contre mon soucis de revenir constamment sur ma page login est toujours présent avez vous des idées ?
  22. Today
  23. Hello, I need to display as free gift product in invoice based on the cart rules. Now everything is working fine in shop url while users add the product into cart. I have set the rule in Price Rules -> Cart Rules and in Action I have set the send a free gift and selected the product. Now this product displaying in invoice as like normal purchase product but I need to add a text as "Free Gift" in product description(Need to concatenate this text with product description on free gift product) in Invoice pdf. I have tried to display this but I couldn't find the field name in which table it will be store and all. Could any one please help me to solve this issue.
  24. Liss Bolaños

Enlaces para transportadoras en Colombia

El de Servientrega ahora es https://www.servientrega.com/wps/portal/Colombia/transacciones-personas/rastreo-envios/detalle?id=@
  25. Hallo, ich habe einen Shop mit Zeitschriften, nun möchte ich ein Modul wo der Kunde selbst per Drop and Down das gewünschte Geburtstag im Shop eingeben kann, ein Beispiel wäre unter: https://kurzelinks.de/nq46 Das gewünschte Modul befindet sich hier in der Mitte der Seite. Wäre Super wenn mir jemand helfen könnte. DANKe Achso meine Shop Version: 1.7.4.2
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More