Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Por ser um thema terceirizado, vc. deveria entrar em contato com o desenvolvedor do mesmo. O tema deveria vir com uma instrucao para instalacao. Verifique na pasta de download por um ficheiro .pdf, ou .txt. Se nao tiver, entao contate o desenvolvedor diretamente.
  3. ? When i have a classic theme i dont have in option theme those otpions i posted before, they are in clean PS installation. Most frequently bought New products promotions product cms
  4. Il ne faut jamais partir en vacances^^ L'option "mot de passe oublié" ne fonctionne pas ? Quelle version de Prestashop ?
  5. Bonjour a tous, Mon PB est en rapport avec ce topic... Mes frais de port ne s'affiche que sur certains produit. Je pensais que cela venait de la longueur du texte dans le panneaux description des produit mais ce pas ca. Si quelqu'un a une solution Merci d'avance
  6. Ce sont 2 choses complémentaires. Le Recaptcha est un plus.
  7. selectshop.at

Site Clone for Upgrade (Error)

Deinstall the module blockadvertisemulti. Before you upgrade you need to deinstall all modules and themes which are not native. See also here the topic I wrote a while ago, on how to clone a shop for upgrade: https://www.prestashop.com/forums/topic/313999-tutorial-how-to-clone-your-shop-for-upgrades/ and https://www.prestashop.com/forums/topic/251288-manual-upgrade-guide-ps-12-ps-13-ps-14-15-16upgrade-only-database/
  8. system_error86

recaptcha στη login page

Αυτο έχει ένα συγκεκριμένο επίθετο που βάζει με www θα προσπαθήσω να το περιορίσω από εκεί με κάποιο τρόπο τύπου regex. Έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα; Ευχαριστώ πολύ
  9. Merci encore Doekia & Eolia pour votre aide, cela fait plaisir de se lever le matin et de voir que des vrais comptes client dans mon BO
  10. isteak

Site Clone for Upgrade (Error)

Yes, It is the problem with PHP V 5.7 .Prestashop 1.5.6.2 compatible with 5.6
  11. Tengo problemas con la instalación, me arroja un error "No se ha encontrado el servidor de la base de datos. Por favor verifique los campos para el usuario, la contraseña y el servidor (DbPDO) y he visto soluciones y tutoriales y no pasa nada sigo con el error. por favor ayuda, adjunto algunas imágenes que dan orientación de lo que he hecho.
  12. Elia Besmer

Anpassung PDF Rechnung

wo sollte ich den nun den Fehler sehen?
  13. Today
  14. Zucht tegen jezelf neem ik aan. Je bent zelf zo gierig geweest waardoor je zoveel tijd kwijt bent, dеьiel! Zo zie je maar weer gierigheid duurt het langst (en is ook het duurst). Even wat knappe koppen inhuren bij adeko, websmid, gett.nl (niet mark-app, sdwebdesign) werkt het beste, bespaart zeeen van tijd. Oké succes en houdoe!
  15. how does it feel

Mollie doet het niet na update

Ik denk dat mollie een trollie deed om oplichters als jij buiten de deur te houden. Oprotte.
  16. how does it feel

inkt selector

Wat doe je hier uberhaupt nog Eduard? Zoek gewoon een normaal platform en niet deze gierige ellende. Oprotte.
  17. vRShop

Artikel verknüpfen

Ja, kann man machen, das nützt aber nur, wenn der Kunde beide Produkte gleichzeitig kauft, hier soll aber die Möglichkeit bestehen Produkt A zuerst zu kaufen und Produkt B zu einem späteren Zeitpunkt.
  18. Impossible que vos anciens clients ai acceptes ce que vous vouliez faire dans le futur. (Sauf si vous aviez mentionnes a ce moment que vous alliez migrer sur une autre plateforme en 2019.)
  19. joomleader

Looking for a template

Hi, You can check this theme https://addons.prestashop.com/demo/FO16932.html It has some homepages layout only show image and text, and you can create layout for homepage as you want via page builder module
  20. Default Prestashop can't do like you want, you can search module on https://addons.prestashop.com or make a module by your self
  21. Cher détective, je vous invite à lire le topic pour comprendre que connaître l'adresse ip d'un bot est clairement inutile.
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More