Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. rbatousai

Solución a registros fraudulentos en prestashop

Hola instale el modulo y me pasa lo mismo en la biblioteca de módulos no me aparece se carga pero no aparece para instalar, intente por FTp y me arroja error al entrar al admin, [PrestaShop] Fatal error in module file :/home/ingracl/public_html/demo/classes/module/Module.php:require_once(): Failed opening required '/home/ingracl/public_html/demo/modules/factocreateoverride/factocreateoverride.php' (include_path='/home/ingracl/public_html/demo/tools/htmlpurifier/standalone:.:/opt/cpanel/ea-php56/root/usr/share/pear') Cual fue la solución? ya que no queda clara, por favor si me puede ayudar
  3. Interessant ! Ou peut on le trouver pour tester ?
  4. NemoPS

Product Display Problem

Something is causing this js error Uncaught TypeError: $(...).owlCarousel is not a function I guess the module you need is either not properly hooked, or you need something else, or something is conflicting. Needs to be debugged by a developer.
  5. NemoPS

Cant change my whole footer

Looks like your theme has something named pts footer builder, you have to use that
  6. labib92

Custom CSS

sorry but you need to learn HTML5 and Css3 before maybe you can find someone else can help you but you need to do that by yourself thank you
  7. cyssoo

Creation espace entre delai de livraison

Yep, mais ça marche pas chez moi ces codes d'accès. Sinon y'a le mode maintenance hein
  8. Bonjour Je rouvre ce sujet, en fait sous prestashop 1.7 les produits en stock 0 sont obligatoirement visible en front office ???? il n'y a aucune option native pour ne pas les afficher? il faut passer par des modules tiers pour les cacher? Merci Jerome
  9. misko300

SOLVED - Problem saving products

EXACTLY PATH ? IN FTP admin/...... . ?
  10. Ajay Kumar

Hi, Comment these lines and clear cache from admin panel ( performance tab ). it will work submitHandler: function(form) { form.submit(); },
  11. tyszek

skad ta czcionka?

Spróbuj wyłączyć moduły facebook'a i zobacz wtedy. Najszybciej wejdź na stronę gdzie masz najmniej modułów, i wtedy wyłączaj jeden po drugim aż zniknie. Sklep widzę działający to albo w nocy albo w "piaskownicy" to sprawdzaj.
  12. superskyman100

Custom CSS

I already have one module for CSS, i need the CSS code to make what i want.................................................................
  13. superskyman100

Creation espace entre delai de livraison

Allo ?? qq'un en vue ?....
  14. Derzeit verspricht der oben zitierte Patch aus einem anderen Thread Hilfe. Und Presta hat bereits offiziell angekündigt im nächsten Update eine integrierte Lösung anzubieten! Es nervt mega
  15. Hi. Bin gerade auch da am kämpfen. Habe den Angreifer in den logs identifiziert. Scheint alles von der gleichen IP zu kommen. Versuche die über htaccess zu sperren. Ist aber auch nur kurzweilige Hilfe. Weiß nicht ob man sich davon generell schützen kann. Such mal in dem access.log.current nach der Zeile POST /authentifizierung HTTP/1.1" 302 - deine-webseite.de "-" "-" "-"
  16. Heloo please help to me i hawe same problem but in version 1.7.5.1 , i cant find nothing for this version only on 1.6 ... . Saving is very slow or never saving changes in product. Same problem is with show product online. PLESE HEL TO ME I NOT POWER FOR THIS MORE.
  17. joseantgv

No reply from developer

Which module?
  18. misko300

Heloo please help to me i hawe same problem but in version 1.7.5.1 , i cant find nothing for this version only on 1.6 ... . Saving is very slow or never saving changes in product. Same problem is with show product online. PLESE HEL TO ME I NOT POWER FOR THIS MORE.
  19. Today
  20. P i l o u

[MODULE SEO GRATUIT] robots.txt

Ok, j'ai peut-être répondu un peu vite ... Je m'en excuse, désolé
  21. prestaBlues

Avis sur notre nouveau site

Le site manque de plusieurs choses, par exemple le choix de font n'est pas bon et puis la lenteur ( les performences du site ) et au final le responsive design.
  22. Versão que uso do prestashop é 1.7.5.1, desde já agradeço
  23. doekia

Spam : Erreurs 404

L'explication tu l'as, ce sont des scanner de faille. Sur mes dédiés, ces pattern sont détecté et banni direct 48h
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More