Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Normalement cette fonction est native et existe dans Product.php Si cette fonction n'est pas présente dans /classes/Prdoduct.php, il y a un gros souci Si elle est présente, c'est qu'un override moisi de Product.php existe dans /overrides/classes/ (fichier à supprimer donc)
  3. sikumuseum.nl

Fake customer accounts

I get this now for a day or 3. Every hour a new registration with "X and X are waiting for you" and a URL etc. Very sad that someone who has skills for programming uses this to annoy people who earn a little with a webshop. I searched for Captcha on registration, but it is all payed. If it so normal to have this, then there is al very useful task for Prestashop to stop this as a standard.
  4. Bonjour, Je rencontre le même problème avec bloc newsletter. Un nombre incalculable de retours de mails en erreur par jour, avec activation de l'option envoi de mail de vérification. Très pénible. Depuis le dernier post de Patrick en 2018, aucune solution à ce jour ? Hormis peut-être de remplacer le bloc newsletter par un module Mailchimp pour Prestashop ?
  5. Social Pack: Connects, Referrals, Plugins (34 in 1) Prestashop module Pack for Social connects, Referrals, Plugins (34 in 1) ENABLE / DISABLE ALL FEATURES! Prestashop module combines almost all available plugins from Facebook, Twitter etc: 1. Connect with Facebook 2. Connect with Twitter 3. Connect with Google 4. Connect with Yahoo 5. Connect with Paypal 6. Connect with LinkedIn 7. Connect with Microsoft Live 8. Connect with Livejournal 9. Connect with Flickr 10. Connect with Wordpress 11. Connect with Aol 12. Connect with Foursquare 13. Connect with Github 14. Connect with Disqus 15. Connect with Vkontakte 16. Connect with Amazon (To enable Amazon Connect, Please make sure that SSL has enabled on your server) 17. Connect with Dropbox (To enable Dropbox Connect, Please make sure that SSL has enabled on your server) 18. Connect with Tumblr 19. Connect with Pinterest (To enable Pinterest Connect, Please make sure that SSL has enabled on your server) 20. Connect with Odnoklassniki (To enable Odnoklassniki Connect, Please make sure that SSL has enabled on your server) 21. Connect with Mail.ru 22. Connect with Yandex 23. Facebook Like Button 24. Facebook Share Button 25. Facebook Widget 26. Facebook Comments 27. Twitter Widget 28. Twitter Button 29. Pinterest Button 30. Pinterest Widget 31. LinkedIn Button 32. Facebook Referrals 33. Twitter Referrals 34. Vkontakte Referrals Now do not try to collect all the plugins separately together. Now you have the unique ability to connect to my shop all the additions of Facebook, Twitter etc.! STATISTICS OF REGISTERED CUSTOMERS IN ADMIN PANEL: - Admin can view Statistics of the registered customers registered in admin panel - Pagination Statistics options for back-office - Admin can search customer in the registered customers in admin panel - Add Statistics Tab in admin panel - Add sort field "Social Connect" in admin panel in the section all Customers ORDER PROCESS: - Users who login Social Connects and already registered in our shop will redirect to the order process instead of the my-account page That considerably reducing cart abandonment. HOW TO WORKS SOCIAL REFERRALS? The most important feature of this addon is an possibility to create voucher codes for your customers who share links to your products on their Facebook, Twitter, Vkontakte pages. Whole process is automatic, all coupon codes are generated automatically and right after that - these codes are ready to use in your shop. REFERRALS MANAGER: - display a list of all users who have 1 or more referrals - display a list of users by 30 - the ability to view the number of the type referrals ONLY FOR REGISTERED USER WHO GETS VOUCHERS (facebook referral, Twitter referral, Google referral, Vkontakte referral for each user who has one or more referrals. - view the IP address that the user has received a referral - display IP address by 100 VOUCHER SETTINGS: - Discount Type: Currency and Percentages - administrator can choose Minimum checkout - administrator can select the category for which the coupon is valid - administrator can set Term of validity Voucher - administrator can choose Cumulative with others vouchers - administrator can choose Cumulative with price reductions - Multilingual & Multishop - Automatic coupon creation EMAIL FEATURES: - Sending voucher code by email ( only for registered customers ) FACEBOOK, TWITTER, VKONTAKTE REFERRALS SETTINGS: - administrator can enable/disable Referrals - administrator can enable/disable Referrals at Order Confirm Page - administrator can choose Position ( 7 places 😞 Order / Checkout Page, Extra left, Extra right, Product footer, Product actions - administrator can choose Promo button text - Multilingual - administrator can set Number of Referrals after which customer can get voucher with discount FOR CUSTOMERS: - Can choose one among Pack for Social connects, Referrals, Plugins (34 in 1) types of social accounts to log in. - Just need to enter their usernames/emails and passwords to log in. No other information is required. - A new password will be sent to customers to use as a separate account for the site after they sign in by social accounts. OTHER FEATURES: - Responsive Social Login module (Hot) - Social Login is 100% open-source - Easy to install and configure - User-friendly interface Module: https://addons.prestashop.com/en/product.php?id_product=44638 Demo FrontOffice: https://demostoreprestashop.com/demo/toinone/en/men/1-1-hummingbird-printed-t-shirt.html Demo BackOffice: https://demostoreprestashop.com/demo/toinone/admin1/
  6. otherprod

PAGE BLANCHE EN PAGE D'ACCUEIL

Regarde dans ton fichier override/class/Product.php si tu as bien la fonction checkAccessStatic() et biensur tu dois avoir l'option du blocage des surcharges désactivées dans ton BO presta
  7. Bonjour, lorsque je mets les fichiers dans controler, et que je mets non sur desactiver toutes les surcharges, j'ai une page blanche depuis mon front office lorsque je mets un produit dans le panier et que je clique sur commander. En mode debug, j'ai : Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined method Product::checkAccessStatic() in /home/souriredessaveur/public_html/classes/Cart.php:3301 Stack trace: #0 /home/souriredessaveur/public_html/controllers/front/OrderController.php(52): CartCore->checkProductsAccess() #1 /home/souriredessaveur/public_html/classes/controller/Controller.php(170): OrderControllerCore->init() #2 /home/souriredessaveur/public_html/classes/Dispatcher.php(367): ControllerCore->run() #3 /home/souriredessaveur/public_html/index.php(28): DispatcherCore->dispatch() #4 {main} thrown in /home/souriredessaveur/public_html/classes/Cart.php on line 3301 Qu'est-ce que ça veut dire ? et voici ma ligne du fichier cart.php ligne 3300 foreach ($this->getProducts() as $product) { ligne 3301 if (!Product::checkAccessStatic($product['id_product'], $this->id_customer)) { ligne 3302 return $product['id_product']; Que dois-je faire ? Pour l'instant, j'ai mis Oui dans désactiver toutes les surcharges, comme ça je n'ai plus de page blanche dans le panier, mais en même temps, le blocage de ces inscriptions ne fonctionnent pas. merci de votre aide
  8. hello sir, m new in prestashop 1.7.5.0 and today m install new module. relatedfree17 , download from https://mypresta.eu/content/uploads/2018/12/relatedfree17.zip and after install it my product page will be blank. then m desible or uninstall this module but problem will be same. then am apply this solution but problem not resolve please help me.....
  9. et vous avez trouvé la solution, je suppose !!! Alors, publiez la, cela servira à d'autres. et je serais curieux de voir votre solution De mon côté , ma solution me va très bien car la place du logo allouée dans le thème classic est beaucoup trop petite et je préfère un bandeau en tête de page ou figure mon logo à la taille souhaitée + les liens aux différentes boutiques avec leur domaine et langue(s) réciproques.
  10. Cette solution fonctionne parfaitement (et très facile à mettre en oeuvre). Croisons les doits pour que le robot ne soit pas mis à jour tout de suite.... sinon ça recommencera. Et on devra trouver une autre "feinte" pour bloquer les inscriptions. Merci doekia
  11. Hola buenas! Estoy intentando añadir un captcha en mi pagina, para el registro de usuarios pero no encuentro ninguna manera, he intentando con un post de aqui pero no hay manera ¿Alguien me ofrece su ayuda?
  12. inktsjop

inkt selector

waarom krijg ik deze post van u
  13. Ixreb

Gran número de combinaciones

Hola gusman126, gracias por tu respuesta, la verdad es que la potencia del servidor no es un problema. El problema principal es que parece ser que parte del trabajo se hace en el navegador, no siendo así en PS 1.6, lo que causa una espera bestial y/o un bloqueo. Me parece increíble que en una nueva versión supuestamente mucho más optimizada se de un paso atrás, sabiendo que el tema de las combinaciones ya se gestionaba mal desde siempre. He buscado muchísimo otra alternativa y no he encontrado nada, ¿recuerdas cómo se llama ese otro módulo? Un saludo
  14. Today
  15. yusufraza

product details page blank...

hello sir, m new in prestashop 1.7.5.0 and today m install new module. relatedfree17 , download from https://mypresta.eu/content/uploads/2018/12/relatedfree17.zip and after install it my product page will be blank. then m desible or uninstall this module but problem will be same. then am apply this solution but problem not resolve please help me.....
  16. Daresh

SPAM z formularza rejestracji

Rozwiązanie tutaj: https://www.prestashop.com/forums/topic/981159-security-customer-validation-13-17/
  17. Hello, Is there any solution to show the also the parent category when i'm in a subcategory? Like the breadcrumbs, i saw that there is parent category/subcategory. Can i achieve that in the URL also? Prestashop Version: v.1.7.5.1 Thanks.
  18. Wie sieht die .htaccess aus, und wie heißt der admin-Ordner bei Dir?
  19. AlwinKolano

Ochrona przed Botami zakładającymi konta

Dziękuję, problem rozwiązany.
  20. Guten Tag, Unter Menupunkt "Log-Dateien" von Presta-Shop steht nichts ausser meine Shop-Aktionen (Login, Artikel-Update, ...). Auch hatte ich nie Error-Mails erhalten als Shop-Owner; das wäre -soweit ich nachlesen konnte- der Fall wenn ein Error erfolgt: https://www.inmotionhosting.com/support/edu/prestashop-15/managing-error-logs/view-error-logs Gruess
  21. contact@servianet.fr

minimiser images produits

oui, merci..
  22. alextn

isEan13 function

23. tdsoft

isEan13 function

What is Text that you enterred it and get INVALID?
  24. You can find Class PHP where execute Maill::Send and remove this function Learn more our blog, We write 39 email template from core of prestashop + PHP file to execute 39 this email: https://buy-addons.com/blog/39-prestashop-email-templates-works-prestashop/
  25. You should clone & modify Classic theme of Prestashop
  26. sanctusmob

recaptcha στη login page

Σε πιο login? (admin, customer) Εγώ έχω βάλει αυτό. https://github.com/nenes25/eicaptcha/tree/17 Για το contact page. Αλλά μπορείς να το αλλάξεις και να το βάλεις όπου θέλεις.
  27. When you translate, Prestashop allow you choose YOUR theme that you want translated it???
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More