Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Et avec le debug activé, pouvez-vous faire un screen de la page https://www.b2b-psg.pro/2-accueil ? Si la 500 traîne encore, il faudra demander les logs à votre hébergeur
  3. rictools

Kostenlose Modul Entwicklung

Mir ist nicht klar, wie du dir das vorstellst, der Kunde kann die Mischung selbst bestimmen? Oder gibt es feste Mischverhältnisse oder soll bei einem bestimmten Aroma mehr und bei einem anderen weniger Nikotin rein oder so? Jedenfalls scheint mir das so speziell zu sein, daß das wohl kein Thema für ein Kaufmodul ist, hier ist wohl eher eine spezielle Entwicklung für dich sinnvoll, die es in der Form dann auch nicht bei deinen Konkurrenten gibt ...
  4. Cela fait partie du template d'origine. Je n'ai rien enlevé ni rien ajouté. Il devrait être là mais je ne sais pas comment le trouver. Voic des captures d'écran mais rien n'indique link, ni tous les produits, ni allproducts
  5. Hello People ! I'm Julian and I'm working on a B2B marketplace project. For start, I'm trying to develop a DEMO website, and I'm testing the differents ways to structure the catalogue. Since yesterday, I don't know why but my attributes don't show up anymore on my products pages (?) (I have a solution "Prestashop-IONOS" solution). I join 2 files : Attributes page Capture of a product declinaison page Any help would be wonderful :)
  6. Migration Pro

articles not found in search after uploading more pictures

Hello, Great and I'm glad to hear that Wish you The best sales!
  7. michal95nh

Noindex for pagination

Hello, how I can add <META NAME="robots" CONTENT="noindex,follow"> for pagination in presta 1.7 ? If I add <META NAME="robots" CONTENT="noindex,follow"> in pagination.tpl I have noindex for all category where is pagination. {if $pagination.should_be_displayed} <hr class="mt-0 mb-5"> <nav class="pagination"> {block name='pagination_page_list'} <ul class="page-list list-inline"> {foreach from=$pagination.pages item="page"} <li class="list-inline-item{if $page.current} current{/if}"> {if $page.type === 'spacer'} <span class="spacer">&hellip;</span> {else} <a rel="{if $page.type === 'previous'}prev{elseif $page.type === 'next'}next{else}nofollow{/if}" href="{$page.url}" class="{if $page.type === 'previous'}previous btn btn-primary mr-3 {elseif $page.type === 'next'}next btn btn-primary ml-3 {else}mr-2 {/if}{['disabled' => !$page.clickable, 'js-search-link' => true]|classnames}" > {if $page.type === 'previous'} {l s='Previous' d='Shop.Theme.Actions'} {elseif $page.type === 'next'} {l s='Next' d='Shop.Theme.Actions'} {else} {$page.page} {/if} </a> {/if} </li> {/foreach} </ul> {/block} </nav> {/if}
  8. Ok, merci. Donc ça va donner ça {if ($product.allow_oosp || $product.quantity > 0)}  <link />{if $product.quantity <= 0}{if $product.allow_oosp}{if isset($product.available_later) && $product.available_later}{$product.available_later}{else}{l s='In Stock'}{/if}{/if}{else}{if isset($product.available_now) && $product.available_now}{$product.available_now}{else}{l s='In Stock'}{/if}{/if} ou on doit laisser ça ? href="https://schema.org/InStock"
  9. superskyman100

Impossible de réécrire les URLs

Bon mon admin systeme vient forcer l'activation du mod_rewrite (deja activé de base) et rien de changé, toujours ce maudit problème.... Je sais vraiment pas quoi faire... Suis en train de chercher dans cette voie... ....
  10. Bob van der Valk

articles not found in search after uploading more pictures

All images from Zen Cart are imported by the people of Migration Pro. Fantastic customer support !!!! Truly amazing. The search problem can have had something to do with indexing products. Yesterday the Search function couln't find anything anymore and I had to re-index them in admin. Then it worked fine again... Probably this was the problem. So this topic can be closed I guess.
  11. rictools

Dropdown Menü mit Artikeln

Keine Ahnung, wie du dir das vorstellst. Einzelne Artikel kannst du (zumindest in 1.6) ja sowieso direkt ins Hauptmenu einfügen, nur normalerweise werden dann automatisch die Unterkategorien als Untermenupunkte angezeigt, das geht bei Artikeln ja so nicht. Natürlich kannst du ins tpl auch eine statische Struktur händisch einfügen.
  12. Bob van der Valk

B2B, VAT only in checkout please

Hi, I quickly wanted to set my products without VAT for B2B and the VAT must be added in the shopping cart... Does not seem to be possible? I invite customers myself and they get a login code from me. They are all companies. They must see products without VAT. In the shopping basket, the order at the end + order confirmation the VAT must be added. I could set visitors and guests at 'see no prices' and customers 'see prices' after login. That works fine. Further I can only swith tax on or off. Any suggestions ? This is such an obvious setting for B2B I thought but I can't find the solution.
  13. contact@servianet.fr

petite modif traduction

youpii !! génial ... j'ai trouvé... j'avais un autre fichier plus ancien... !!! VOTRE AIDE A ETE DETERMINANTE !! MERCI 😍
  14. Como faria essa marcação? Só vi a questão de prioridade?
  15. Ely23

Back Office Errore 500 log errori

Immaginavo... io ho installato Smartblog. E quando ho voluto disinstallarlo (perchè alla fine non lo visualizzavo sulla home page perchè il tema di default non visualizza le colonne a destra e sinistra), non sono più riuscita ad entrare nel module manager. Fortuna che Prestashop l'avevo quasi appena installato. L'ho reinstallato da zero. Grazie per la tua risposta 😏
  16. mlakey130

BaseUri not defined

Since i got no help on this, and through messing around, there were two cart blocks enabled and once I disabled one of them, the error went away. Solved.
  17. LauraPresta

ROBOTS/SPAM creating fake accounts

As i said, blocking IP is not a good solution because the bot will later either change IP or use many IPs. Now it has changed already : https://www.ip-tracker.org/locator/ip-lookup.php?ip=151.236.24.142 Solution given by badger1010 may be a good way but still not prefect (i didnt checked it precisely yet, ill do later) Actually i think the only correct option against this bot will be reCaptcha, but for sure you'll lose part of customers that wont registrer because they will have problems with it
  18. C'est normal qu'ils se recréent, le cache se reconstruit. Avez-vous bien une catégorie Accueil avec l'id 2 ? C'est quoi les deprecated et les undefined messages ? Pouvez-vous les poster ici ?
  19. Bonjour à tous. 😊 Je sais qu'il y'a déjà eu plusieurs sujet concernant cette erreur sur Google search console mais je n'ai pas réussis à comprendre / trouver une solution parmi les différent topics. J'ai déjà vérifier que qu'il n' y ai pas d'élément rich snippets dans le fichier product-list.tpl de mon theme. Je précise également j’utilise la version 1.7.2.0 de prestashop Je suis actuellement stagiaire dans une boite et je n'ai jamais utilisé Prestashop (ni de CMS de manière général) / Google search console mais je suis chargé de résoudre cette erreur donc autant vous dire que je suis perdu de chez perdu. 😩 Je pense qu'il faudrait simplement rajouter une propriété offer mais je n'ai aucune idée de comment faire ni de ou le faire. Je remercie par avance tous ceux qui prendront la peine de me répondre et je m'excuse encore une fois de refaire un nouveau sujet sur cette question.
  20. oui puisque les mêmes textes dans la page connexion donne ceci :
  21. Elle sera il me semble disponible à nouveau sur les prochaines versions de Prestashop (1.7.6 de mémoire, mais ma mémoire est courte). Pour ma part, je privilégie King Avis. Dans votre cas, cela semble dépendre du thème qui doit probablement ajouter des modules.
  22. Une traduction de ces textes est bien faite ?
  23. la prochaine fois fais un peu de recherche quand même
  24. Hosting zenbox twierdzi że niczego nie blokują. Sprawdzili logi w trakcie składania zamówienia i nic nie wychodzi tak jakby moduł nie wysyłał niczego. Są tylko odnotowane wysyłki do klienta z potwierdzeniem zamówienia. Zastanawiam się co by tu jeszcze spróbować ? Szablon jest produkcji Leo Theme ale oni twierdzą że nie jest to błąd szablonu więc nie pomogą.
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More