Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Bonjour à tous. J'ai installé prestashop 1.7.5.2 J'ai un problème très ennuyant qui m’empêche d'avancer sur mon site. Je n'ai aucun contrôle sur l'image des produits de mon catalogue, car je ne peux ni les éditer, ni les supprimer, ni changer l'image de couverture. La fenêtre de contrôle qui devait apparaitre quand je clique sur l'image de mon produit dans le back office de mon catalogue est vide; alors qu'elle devrait afficher la possibilité d'éditer, supprimer ou changer l'image de couverture du produit...(Voir encadré rouge de ma capture d'écran ci-dessous) J'utilise le template outline 6, mais avec le template par défaut le problème reste identique. Mon hébergeur est 1&1 , PHP vers: 5.6 Avez vous une idée de comment activer les options de l'image des produits; sans avoir à tout réinstaller? Merci
  3. Bonjour, j'utilise PS 1.6.1. Je recherche à supprimer certaines "alert-danger" qui ne sont pas parlantes du tout et surtout qui génère 3 erreurs pour la même chose. Lorsqu'un client créer un compte et ne choisit pas de pays, les erreurs suivantes sont retournées : id_country requis Le pays ne peut pas être chargé avec address->id_country Je ne souhaiterais garder que la 3e erreur qui dirait "Veuillez choisir un pays". Merci pour votre aide, Cordialement,
  4. gracias por la ayuda, debe ser algo de mi chome
  5. Please stop this spam.
  6. Hi I have a pretty serious problem with this, since the client uses this data a lot. The problem comes after migrating my prestashop 1.6 to 1.7, I made an installation from scratch and migrate all customer data and orders through a module. All the info is fine, the store is working finet, but I can not get in the statistics of "best customers" to show me data prior to migration. I see the data os customers after the migration, but nothing before, ans there is information about 3 years. I have looked at the tables of BBDD corresponding to clients and orders and I do not see differences between old and new data. Does anyone out there have faced this problem? Any ideas to solve it?
  7. This tool https://bit.ly/2KmhTc5 also can help you upgrade prestashop from to any version in a quick, safe and accurate way. No tech skill required and much way easier than 1-click tool
  8. https://www.localmpu24.de Buy registered EU driver's license passports and ID cards Whatsapp+4915218467826 email markuskrugger@web.de We offer registered EU driver's license passports and ID cards Whatsapp+4915218467826 I offer German, Austria, Polish, Finnish, Denmark, Slovakia, French, UK, USA, Canada driver's license with driving test documents that justify that the driver's license is registered in the system and my client will not have problems at police check, we also offer diferent driver's license classes. I also offer first aid certificate and eye vision test documents. as for resident permits and ID card i work with my partner at the immigration services that issue valid German ID card and resident permits in EU for more information contact me via email markuskrugger@web.de Whatsapp+4915218467826
  9. Try this tool https://bit.ly/2KmhTc5 it can upgrade from to any versions! Very easy to use
  10. Bonjour, j'ai mon mot de passe qui ne fonctionne pas qui marque mot de passe inexistant alors que quand j'ai créé la boutique, je l'ai créé. Pouvez-vous m'aider svp.
  11. Il s'agit du module tot shipping preview qui ne gère pas les produits hors stock. Je souhaite faire évoluer ce module mais je ne vois pas ce que je pourrais modifier peut être quelqu'un aurait déjà eu ce problème ?? Merci à vous.
  12. cooltiges

Weiße Seite nach Versand

Hallo, Sorry, habe ich leider vergessen: PrestaShop-Version 1.6.0.11 Und ich habe das Standardtemplate bootstrap Ich habe jetzt gesehen, die Bestellungen kommen an, aber die Bestellbestätigungen nicht. Herzliche Grüße
  13. problem with module shipping preview ... this module does not work on out-of-stock products and creates bugs on the site with the menu and adding cart if a product is not in stock. I am looking to solve the problem. If someone had the case and would have solved the problem with this module I am taking ideas. Thank you
  14. Tidio chat en direct, Bots et Messenger Module pour PrestaShop 1.7 / 1.6 Le module ajoute un chat en ligne. Tout en un tableau de bord. Ne manquez jamais une occasion de vente à nouveau. Rejoignez Free Tidio - Chat en direct optimisé avec Bots - Augmentez vos ventes en augmentant vos communications avec les clients. DÉMO BOUTIQUE TÉLÉCHARGER
  15. Hi, I faced an issue in my shop. "app.boerandfitch.com". In product list page click Add to Cart button and Click Proceed to Checkout button after it's going 404 Page. Am used prestashop 1.7.5.0 version. check after the enabling Debug mode that issue not coming. Any one please let us know, how to fix this issue.
  16. HI , I have a question regarding LHV pank module (Estonian bank), LHV bank is asking me to share Public key with them, so they can generate Private key for our LHV bank module, they shared .pem file with me, My question is how i can generate the public key? they ask me to generate key by using these algorithum Signature algorithm – sha1RSA Public key – RSA(2048 Bits I am not familiar with how to use them and generate public in PrestaShop Need Help Thanks In Advance
  17. Lay the cache just as well because I ran into it
  18. endriu107

Czym się róznią oba szablony

Ta wersja jest odpalona na 1.6 https://addons.prestashop.com/demo/FO16301.html a ta na 1.7 https://addons.prestashop.com/demo/FO19699.html
  19. Today
  20. Addition, after modify your "themes/classic/templates/catalog/_partials/miniatures/product.tpl", you have to reset your theme to make it work to see the results. Now my website is working with the new product name length. Visit the https://www.rey.cafe to see for yourself.
  21. The script deletes everything in the same way as when you click "Delete" on a product in your back office.
  22. how about all the images, attributes and everything that's generated when a product is created . this scripts seams to delete just one DB table ?
  23. Hi! We are having the same issue. When friendly urls is turned on, error 404 appears in the ajax request when changing combination in front office. Did you fix it? thanks!
  24. Buongiorno, analytics sul mio sito di prestashop 1.6.1 non rileva nulla, lo snippet è stato inserito tra i tag literal nel file head.tpl, qual'è il problema?
  25. La web no está en mantenimiento. Estoy tratando de contactar con mi servidor para que compruebe los certificados ssl
  26. Lee los mensajes y prueba con alguna de las soluciones que se han encontrado, lo normal es que sea cuestion y problema de la web o del certificado. incluso de la pasarela de pago, aunque han solucionado y mejorado mucho desde que se hizo este tema Si la web esta en mantenimiento, ese suele ser el primer paso que hay que cambiar, y desactivar el mantenimiento o nunca entraran los pedidos.
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More