Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. PS 1.6.1.24 I'm using the Paypal Standard module. I tried contacting the author but no response. https://addons.prestashop.com/en/payment-card-wallet/22786-paypal-standard.html On Jan 12th I began receiving emails for every order paid by Paypal, as below. After some time I noticed that the Paypal orders were created in PS even when the paypal payment was not completed, I'm guessing because the IPN functionality was broken. I had been using this module for a couple years before this problem suddenly happened. In the paypal developer dashboard I verified that I have the right client Id and secret and live return URL.
  3. Today
  4. Hi.. please enable debug mode and see the what error come ? which ps verstion you use ? Thanks
  5. oi Olha tentei mas deve estar faltando qualquer coisa voce pode fazer essa alteração para mim para ver como vc fez, eu vou te mandar o tpl da tema original meu eu tentei e testei mas fica sempre desconfigurado nao sei como nem porque? Vou te mandar o ficheiro depois manda de novo para mim para ver como vc fez. Te agradeço muito por me ajudar depois disso tenho outro problema que vou tentar arruma que é ter o tema com 2 colunas ja o fiz pelo admin mas os artigos não espandem o que é um problema que deveria ser resolvido pela prestashop pois é de raiz eles deveriam ver isso antes de mandar um tema novo. Mas primeiro este problema para resolver product.tpl
  6. Ok Keuta je vais voir ce que je peux faire mais ca risque de pas etre evident pour moi suis pas du tout developpeur... je te tiens au jus... merci !!
  7. Hello, It seems the problem is that on PS 1.7.6.3 i had to configure one SMTP user whose name was shop@myshop.com Otherwise, nothing works smoothly Something in the PS code is seeking for shop@myshop.com and nothing else.... That's another strange thing in the PS world but now that's ok, it runs smoothly
  8. estaba un poco asustado 😅 no paso de (tristemente y felizmente) de regresar al backup.. de hace 17 días jaja... lo bueno que en estos días no había hecho muchos cambios. tema cerrado.
  9. Existe alguna forma de gestionar los productos para aceptar abonos (dos pagos), es decir que en vez de pagar el total de la compra pague por ejemplo la mitad y luego en otro momento pague la parte? Lo ideal seria poder hacerlo desde Prestashop, actualmente manejo eso en Excel... Gracias de antemano!
  10. Hola, al instalar un tema se me fue todo jajaja, se que lo más indicado es contactar con quien diseño el tema, pero prefiero ahorrarme todo esos lios por el momento y regresar a mi tema por defecto, pero no me deja... hay una manera de forzar la aplicación de otro tema? dejo mi web, que se pueden ver todos los errores. https://store.arrogance.com.mx/es/
  11. Hello. The demo with this module is on PS 1.7.4 too. And as you see there is no problem. I think you have some non-default theme with some CSS problem. Your image from the attachment do not works.
  12. Hola, cuando activo el modo debug me sale el siguiente error cuando intento navegar por una categoria: in d4683ab1e67a23f8f0fa8cd1cc9075f8b6c59829_2.file.product.tpl.php line 381 at Block_11037861635e4dde7d7c9180_93527535->callBlock(object(SmartyDevTemplate))in smarty_internal_runtime_inheritance.php line 248 at Smarty_Internal_Runtime_Inheritance->callBlock(object(Block_11037861635e4dde7d7c9180_93527535), object(SmartyDevTemplate))in smarty_internal_runtime_inheritance.php line 184 at Smarty_Internal_Runtime_Inheritance->process(object(SmartyDevTemplate), object(Block_11037861635e4dde7d7c9180_93527535))in smarty_internal_runtime_inheritance.php line 156 at Smarty_Internal_Runtime_Inheritance->instanceBlock(object(SmartyDevTemplate), 'Block_11037861635e4dde7d7c9180_93527535', 'product_miniature_item')in d4683ab1e67a23f8f0fa8cd1cc9075f8b6c59829_2.file.product.tpl.php line 27 at content_5e4dde7d83d2f1_90301302(object(SmartyDevTemplate))in smarty_template_resource_base.php line 123 at Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode(object(SmartyDevTemplate))in smarty_template_compiled.php line 114 at Smarty_Template_Compiled->render(object(SmartyDevTemplate))in smarty_internal_template.php line 216 at Smarty_Internal_Template->render()in smarty_internal_template.php line 385 at Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender('file:catalog/_partials/miniatures/product.tpl', null, 'layouts/layout-left-column.tpl', 0, 3600, array('product' => object(ProductListingLazyArray)), 0, true)in 73389c4e4d38656a7e4f6043a0777f736aa21f9a_2.file.products.tpl.php line 72 at Block_4570172015e492d8fadf0b5_46389036->callBlock(object(SmartyDevTemplate))in smarty_internal_runtime_inheritance.php line 248 at Smarty_Internal_Runtime_Inheritance->callBlock(object(Block_4570172015e492d8fadf0b5_46389036), object(SmartyDevTemplate))in smarty_internal_runtime_inheritance.php line 184 at Smarty_Internal_Runtime_Inheritance->process(object(SmartyDevTemplate), object(Block_4570172015e492d8fadf0b5_46389036))in smarty_internal_runtime_inheritance.php line 156 at Smarty_Internal_Runtime_Inheritance->instanceBlock(object(SmartyDevTemplate), 'Block_4570172015e492d8fadf0b5_46389036', 'product_miniature')in 73389c4e4d38656a7e4f6043a0777f736aa21f9a_2.file.products.tpl.php line 37 at content_5e492d8fae1fe5_31985292(object(SmartyDevTemplate))in smarty_template_resource_base.php line 123 at Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode(object(SmartyDevTemplate))in smarty_template_compiled.php line 114 at Smarty_Template_Compiled->render(object(SmartyDevTemplate))in smarty_internal_template.php line 216 at Smarty_Internal_Template->render()in smarty_internal_template.php line 385 tengo prestashop 1.7.6.1 y mi url es: lampierre.es Surge el problema al navegar por aqui: https://lampierre.es/zapatos-67 Tampoco puedo instalar el modulo de comentarios de prestashop. Gracias
  13. Coucou, je suis en 1.6 derniere version ou presque 1.6.1.18 Quel est la véritable utilité a passer en 1.7? Le temps pour réaliser ce changement me semble assez important notamment : la compatibilité module (ouille), les importations de données (ne rien oublier :-)), et tout le CSS a "refaire"... Ainsi que stress de la mise en place de la nouvelle version live, les possibles oublis divers.. Donc concrètement, je gagne quoi? une dernière version toute neuve? un prestashop plus rapide? ou alors une grosse perte de temps à faire la MAJ et aucun intéret a la fin si ce n'est "être a jour".... Bon voila, je pose la question car je suis ecommercant couteau suisse ninja jedi s'occupant de la logistique, du service client, du graphisme, du SEO, et de l'optimisation boutique et experience utilisateur, la gestion du stock, et la livraison, ainsi que de la cuisson des oeufs au plat et de la préparation de multiples plats bio et fait maison, et mon temps étant quelque peu disloqué parmi ces innombrables activités auxquels je ne viens de citer à peine le 1/10 de ce que je fais véritablement , la question de la mise à jour me taraude car je suis un brin perfectionniste ou un peu fou allier ou plutôt maso qui cherche les embrouilles, et je me suis dit que la était le moment et l'endroit pour enfin savoir si la 1.7 est la solution à tous les problèmes de tous les temps ou si bien comme j'ai pu le lire à plusieurs reprises, la question de l'utilité intrinsèque de cette version mercantile du service marketing de prestashop n'est qu'un complot opéré par donald trump en personne avec la complicité de basshr al assad destiné à occuper les masses pour les empêcher de faire la révolution inter planétaire du grand accomplissement mondial d'internet ! a bon entendeur, au plaisir de vous lire
  14. Can you please make your question clearer. Post screenshot, and info of your prestashop.
  15. @superskyman100 please on the debug mode and whats going on. If its in AJAX check in browser web console network the response. Better if you can paste it here. Thanks.
  16. You can go to backoffice -> Customer tab -> addresses At the very bottom you can find the Set required fields button. Just set Company as required..
  17. Yesterday
  18. Jak napisał poprzednik, tłumaczenia w nowej wersji Ps wciąż dla mnie są zagadką. Jest sporo powtórzonych plików tłumaczeń w różnych miejscach, puste tłumaczenia i to zapisywanie do mysql, które nie działa. Autor już poradził sobie z problemem ale gdyby ktoś, kiedyś potrzebował to ja ten moduł tłumaczę w pliku: admin - sklep/app/Resources/translations/pl-PL/ModulesCashondeliveryAdmin.pl-PL.xlf front - sklep/app/Resources/translations/pl-PL/ModulesCashondeliveryShop.pl-PL.xlf Owszem, tak też można (hadrcorowo) ale wówczas pozbywasz się funkcji tłumacze gdybyś chciał dodać kiedyś inny język.
  19. Hello: How can I set a bigger size for the displayed font size for products price? I´m using standar theme Prestashop 1.7.6.3
  20. merci Frederic ! En fait, je vais abandonner ce module qui me semble peu fiable et passer a la version payante qui est plus stable et mieux travailler. avis perso basé sur mon xp...
  21. Sí, claro. Es una template (plantilla), por lo que se aplica a todos los productos, así que cambiándolo en la plantilla se aplica a toda la tienda. De modo que, si el problema está en las miniaturas, cambiándolo ahí se soluciona. Aunque es posible que el problema se repita también en las fichas de producto, y si es así también tengas que modificar la plantilla de esa ficha, que en ese caso estaría en el archivo /theme/nombre-de-tu-tema/catalog/product.tpl
  22. Bonjour, Avez-vous pensez à vider le cache dans Configurer/Paramètres avancés/Performances ?
  23. Hola. Busco un módulo para comparar características de productos en 1.7.6.x Debe permitir crear diferentes grupos de categorías en los que los productos son comparables. Éste lo hace pero es compatible hasta 1.7.5.2: https://addons.prestashop.com/en/price-comparison/28330-advanced-product-comparison.html ¿Alguna ayuda?
  24. check addon's, the key is to not change the 'default' url, for example if default is en, then you add enable other language, not displaying the /en/uri. see addons' there are number of friendly url's, one (you will need to look) allows you to surpress default language, in this example /en/, but it will use other language(s) in url. I don't however recommend using 'other' friendly url features, 1) changes core 2) can create issues when it comes to later upgrade..... happy selling!
  25. I would like to change the order of the information displayed here. Instead of Store Name - address 1 - address 2 I would like to put address 1 first. Where do I adjust this?
  26. Je crois que je vais devenir une pro de Prestashop 1.7. J'ai résolu mon problème. J'explique pour le cas où d'autres personnes seraient intéressées. j'ai modifié le fichier ps_featuredproducts.tpl qui se trouve dans "themes/classic-child/modules/ps_featuredproducts/views/templates/hook" ainsi que le fichier custom.css dans "themes/classic-child/assets/css". Cette nouvelle version permets de créer un thème enfant comme avec wordpress. Je me suis bien amusée, c'est pour cela que j'aime le changement ... Bonne continuation à tous.
  27. Dobrý den, poradíte mi prosím jak se mám přihlásit do administrace e-shopu od Prestashop? Děkuji.
  1. Load more activity
  • Create New...

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More