Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. gusman126

Mostrat todo

Comprueba que en el modulo de filtros tengas activado Mostrar productos de subcategorías En preferencias, mostrar productos cambia, mostrar 9999 Que los productos estén en la categoría por defecto y que ademas este en las categorías padre Lo que quieres quitar no es aconsejable, la unica manera es editando el codigo y los ficheros tpl. PD: Fondo azul en la web? y letras en rosa?
  3. blocage des ips fonctionne à 90% pour l'instant... Seulement 2 inscriptions cette nuit versus 7-8 en temps normal. J'attend de voir la suite. Si d'autres IP pointent, merci de les indiquer afin qu'on puisse les blacklister! PS : merci à ce forum et a prestashop , on vit dans un monde incroyable quand même!
  4. Hi everyone! I need a captcha in my create account form, someone could help me or tell me what files should I modify? I'm using PS 1.6.1.18 Thank you guys
  5. Je ne sais pas en quelle version vous êtes mais ce fichier correspond à une version de la classe Product de 2014 et effectivement, la fonction appelée n'existait pas encore. Vu que votre boutique fonctionnait très bien avec les overrides désactivées, le supprimer ne posera aucun problème (auparavant il n'était pas lu et maintenant il ne le sera plus vu qu'il n'existera plus) C'est l’exemple même d'overrides foireuses. Plutôt que d'ajouter ou modifier une fonction précise on c/c toute la classe et on arrive à ce genre de pb (et en plus les maj effectuées par la suite ne seront jamais prises en compte)
  6. Buenos días, Busco una persona para contratación inmediata en mi pequeña empresa. Somos una tienda Online con Prestashop y queremos una persona que entienda esta plataforma y la depure y mejore, además de integrar pequeño sistema ERP en la empresa e ir haciendo proyectos poco a poco para seguir creciendo. Importante persona con ganas de aprender lo que el negocio vaya necesitando. Estamos en Sevilla, zona Aljarafe. contacto al email bsmsoto@gma... Acompañadlo de un CV o datos de contacto. Gracias!
  7. pCapri

SPAM z formularza rejestracji

Dzięki, faktycznie nie potrzebnie się zafixowałem na captcha
  8. On s’éloigne du sujet. Que l’équipe Prestataire ne réponde pas est un problème, mais ils offrent des services d’assistance payant, c’est leur modèle, si on aime pas on utilise un autre outil. Perso, je n’aime pas que l’on fasse un one click update qui plante tout et que l’on assume pas derrière. De mon côté, j’ai fait une migration one click de 1.7.1 vers 1.7.5, résultat, plus de page d’accueil, plus de menu, juste une image et un titre et plus rien, mais le back office était OK. Mon template utilise ApPageBuilder et en cherchant un peu, j’ai vu que tous les hooks avaient disparus. J’ai remis, mais les pages de catégorie de produit affichaient x produits en bas de liste, mais aucun produit. J’ai fini par prendre toutes les tables apPage... de mon backup sql et je les aient réimporter... tout remarchait comme avant. Le one click a donc explosé ApPageBuilder. Pour moi, c’est le gros problème de Prestashop, j’ai l’impression que les règles de développement de module ne sont pas bien faites et pour un modèle qui est basé sur la vente de module, ce n’est pas acceptable. prestashop devrait intégrer une prestation payante pour les éditeurs de module avec garantie de test de non régression et prestation de support inclus pour ces modules en cas de problème et une labellisation. J’ai eu des gros problèmes avec le module de Captcha et le développeur me certifiait que le pro élève venait du côté dev de prestashop. Inconcevable pour moi qu’on propose de nos jours un outil sans Captcha disponible!!! Cela devrait être du standard.
  9. In no way the script removes anything other than the cache/class_index.php I suppose you did the removal by yourself , probably moving the file to another folder (it is a commun mistake when using filezilla)
  10. Bonjour, j'ai bien un fichier Product.php dans /overrides/classes je ne sais pas à quoi il sert, je le joins. pouvez-vous me dire s'il y a dans ce fichier des particularités ou s'il faut vraiment que je le supprime et que c'est sans risque ? Merci Product.php
  11. Lo subo arriba al mensaje del video. en el video es ese, en mi blog es ese , no se de donde ha salido el que no tiene llaves en el if
  12. Pour 1.6 elle est en vente sur mon site et utilisée sur mon site depuis des années.
  13. Merci a vous. Grâce a vous beaucoup de monde se casses moins la tête contre les mur. Quant on a pas les connaissances suffisante on panique rapidement et on se perd certainement aussi facilement. Je vous remercie donc d'être là. Et a Doékia aussi, qui c'est foi-ci ma pas aidé mais la fait dans le passé. Vous est les piliers de Prestahop Forum. Merci a tous.
  14. mansildor

SPAM Customer Account : solution [1.3 -> 1.7]

Hi, after run the scrip I can not login to backoffice. There is no error message, the same if I activate the debug mode. EDIT: I have noticed that after run the script the file ajax_tab.php from adminfolder has been removed.
  15. I did but still getting the same result most of time. It seems the module folder has something that attaches to the page & causes problems. i do not know but this problem happened since I uploaded the module.
  16. Poderia haver alguma chave duplicada em sua tabela ps_configuration? Tente isso: select * from ps_configuration where name like '%CURRENCY%'
  17. Buenos días; por si te puede servir... a tí y a otros... yo lo hice y me funcionó; pero no he aplicado el primer código sino el segundo; si te fijas en el video y en el código que has puesto tú no es exactamente igual, le faltan cierres de llaves ... no se si influyen, eso que lo digan los programadores de verdad El que yo he puesto es este: public static function isCustomerName($name) { if (preg_match('/www|http/ui',$name)) { return false; } return preg_match('/^[^0-9!\[\]<>,;?=+()@#"°{}_$%:\/\\\*\^]*$/u', $name); }
  18. Today
  19. I think you have to remove folder modules/smushit
  20. Normalement cette fonction est native et existe dans Product.php Si cette fonction n'est pas présente dans /classes/Prdoduct.php, il y a un gros souci Si elle est présente, c'est qu'un override moisi de Product.php existe dans /overrides/classes/ (fichier à supprimer donc)
  21. sikumuseum.nl

Fake customer accounts

I get this now for a day or 3. Every hour a new registration with "X and X are waiting for you" and a URL etc. Very sad that someone who has skills for programming uses this to annoy people who earn a little with a webshop. I searched for Captcha on registration, but it is all payed. If it so normal to have this, then there is al very useful task for Prestashop to stop this as a standard.
  22. Bonjour, Je rencontre le même problème avec bloc newsletter. Un nombre incalculable de retours de mails en erreur par jour, avec activation de l'option envoi de mail de vérification. Très pénible. Depuis le dernier post de Patrick en 2018, aucune solution à ce jour ? Hormis peut-être de remplacer le bloc newsletter par un module Mailchimp pour Prestashop ?
  23. Social Pack: Connects, Referrals, Plugins (34 in 1) Prestashop module Pack for Social connects, Referrals, Plugins (34 in 1) ENABLE / DISABLE ALL FEATURES! Prestashop module combines almost all available plugins from Facebook, Twitter etc: 1. Connect with Facebook 2. Connect with Twitter 3. Connect with Google 4. Connect with Yahoo 5. Connect with Paypal 6. Connect with LinkedIn 7. Connect with Microsoft Live 8. Connect with Livejournal 9. Connect with Flickr 10. Connect with Wordpress 11. Connect with Aol 12. Connect with Foursquare 13. Connect with Github 14. Connect with Disqus 15. Connect with Vkontakte 16. Connect with Amazon (To enable Amazon Connect, Please make sure that SSL has enabled on your server) 17. Connect with Dropbox (To enable Dropbox Connect, Please make sure that SSL has enabled on your server) 18. Connect with Tumblr 19. Connect with Pinterest (To enable Pinterest Connect, Please make sure that SSL has enabled on your server) 20. Connect with Odnoklassniki (To enable Odnoklassniki Connect, Please make sure that SSL has enabled on your server) 21. Connect with Mail.ru 22. Connect with Yandex 23. Facebook Like Button 24. Facebook Share Button 25. Facebook Widget 26. Facebook Comments 27. Twitter Widget 28. Twitter Button 29. Pinterest Button 30. Pinterest Widget 31. LinkedIn Button 32. Facebook Referrals 33. Twitter Referrals 34. Vkontakte Referrals Now do not try to collect all the plugins separately together. Now you have the unique ability to connect to my shop all the additions of Facebook, Twitter etc.! STATISTICS OF REGISTERED CUSTOMERS IN ADMIN PANEL: - Admin can view Statistics of the registered customers registered in admin panel - Pagination Statistics options for back-office - Admin can search customer in the registered customers in admin panel - Add Statistics Tab in admin panel - Add sort field "Social Connect" in admin panel in the section all Customers ORDER PROCESS: - Users who login Social Connects and already registered in our shop will redirect to the order process instead of the my-account page That considerably reducing cart abandonment. HOW TO WORKS SOCIAL REFERRALS? The most important feature of this addon is an possibility to create voucher codes for your customers who share links to your products on their Facebook, Twitter, Vkontakte pages. Whole process is automatic, all coupon codes are generated automatically and right after that - these codes are ready to use in your shop. REFERRALS MANAGER: - display a list of all users who have 1 or more referrals - display a list of users by 30 - the ability to view the number of the type referrals ONLY FOR REGISTERED USER WHO GETS VOUCHERS (facebook referral, Twitter referral, Google referral, Vkontakte referral for each user who has one or more referrals. - view the IP address that the user has received a referral - display IP address by 100 VOUCHER SETTINGS: - Discount Type: Currency and Percentages - administrator can choose Minimum checkout - administrator can select the category for which the coupon is valid - administrator can set Term of validity Voucher - administrator can choose Cumulative with others vouchers - administrator can choose Cumulative with price reductions - Multilingual & Multishop - Automatic coupon creation EMAIL FEATURES: - Sending voucher code by email ( only for registered customers ) FACEBOOK, TWITTER, VKONTAKTE REFERRALS SETTINGS: - administrator can enable/disable Referrals - administrator can enable/disable Referrals at Order Confirm Page - administrator can choose Position ( 7 places 😞 Order / Checkout Page, Extra left, Extra right, Product footer, Product actions - administrator can choose Promo button text - Multilingual - administrator can set Number of Referrals after which customer can get voucher with discount FOR CUSTOMERS: - Can choose one among Pack for Social connects, Referrals, Plugins (34 in 1) types of social accounts to log in. - Just need to enter their usernames/emails and passwords to log in. No other information is required. - A new password will be sent to customers to use as a separate account for the site after they sign in by social accounts. OTHER FEATURES: - Responsive Social Login module (Hot) - Social Login is 100% open-source - Easy to install and configure - User-friendly interface Module: https://addons.prestashop.com/en/product.php?id_product=44638 Demo FrontOffice: https://demostoreprestashop.com/demo/toinone/en/men/1-1-hummingbird-printed-t-shirt.html Demo BackOffice: https://demostoreprestashop.com/demo/toinone/admin1/
  24. otherprod

PAGE BLANCHE EN PAGE D'ACCUEIL

Regarde dans ton fichier override/class/Product.php si tu as bien la fonction checkAccessStatic() et biensur tu dois avoir l'option du blocage des surcharges désactivées dans ton BO presta
  25. Bonjour, lorsque je mets les fichiers dans controler, et que je mets non sur desactiver toutes les surcharges, j'ai une page blanche depuis mon front office lorsque je mets un produit dans le panier et que je clique sur commander. En mode debug, j'ai : Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined method Product::checkAccessStatic() in /home/souriredessaveur/public_html/classes/Cart.php:3301 Stack trace: #0 /home/souriredessaveur/public_html/controllers/front/OrderController.php(52): CartCore->checkProductsAccess() #1 /home/souriredessaveur/public_html/classes/controller/Controller.php(170): OrderControllerCore->init() #2 /home/souriredessaveur/public_html/classes/Dispatcher.php(367): ControllerCore->run() #3 /home/souriredessaveur/public_html/index.php(28): DispatcherCore->dispatch() #4 {main} thrown in /home/souriredessaveur/public_html/classes/Cart.php on line 3301 Qu'est-ce que ça veut dire ? et voici ma ligne du fichier cart.php ligne 3300 foreach ($this->getProducts() as $product) { ligne 3301 if (!Product::checkAccessStatic($product['id_product'], $this->id_customer)) { ligne 3302 return $product['id_product']; Que dois-je faire ? Pour l'instant, j'ai mis Oui dans désactiver toutes les surcharges, comme ça je n'ai plus de page blanche dans le panier, mais en même temps, le blocage de ces inscriptions ne fonctionnent pas. merci de votre aide
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More