Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. SliderFlash

Excel'den toplu resim yükleme sorunu

Ben görebiliyorum, Burda: www.acilurun.com/img/urunler/ADL-2061112000-1.png ve Burdada ama Firefox Grafik info'da baska URL yaziyo. Belki bu video ise yarar
  3. Sibtain_

Help Desk script - Suggestions

Hey Henrik! I would like to tell you about this Help Desk module developed by FME Modules. You can resolve your issues using this module into your shop.
  4. dadsadsa

Problem z polskimi znakami

Mam ten sam problem. Presta jest tak zbugowana że zaczyna mnie już powoli męczyć.
  5. Today
  6. Hello, It is possible to show currently stock in Prestashop 1.7 cart? Im trying to add {$product.quantity} in cart-detailed-product-line.tpl, but this variable shows same QTY that i added to cart (attaching screenshot)... In product.tpl and other pages this variable works fine!
  7. For free For free module we have limit that You can try, then ok, i will discount for you to buy module.
  8. I just wanted to contribute to this even though the thread is old (and my own experience is with Prestashop 1.7). The code I was working with is intended to act specifically after an address has been updated in the back-office, and I have yet to test it in the front-office (though eventual goal is to have it apply to address update actions in general). The hook to attach turned out to be actionObjectCustomerAddressUpdateAfter. So, logically, the hook to trigger before the update is actionObjectCustomerAddressUpdateBefore. I was pulling my hair out because another hook I had prior set up - actionObjectAddressAddAfter - triggers fine, so I was attempting to attach to the hook actionObjectAddressUpdateAfter to no avail. To others who might tread down the same path as me, I actually just plain hooked into the generic actionObjectUpdateAfter and had it log the contents of $params somewhere I could review them. Examining the contents of $params passed from the generic post-object-update hook triggered when I undertook the specific action I was hooking into, I found the object in question was a CustomerAddress object and thus the proper hook name to target it specifically would be CustomerAddress related rather than simply Address. Ultimately for my issue it looks like at some point the object type stopped being Address and became CustomerAddress. Not sure why, not going to puzzle over it more as the behavior now works.
  9. Здравствуйте, нужно в ручную изменять ссылку в шаблоне.
  10. Это из-за настроек php, у меня была такая ошибка при добавлении товара в корзину на PS 1.6. Сейчас уже не помню конкретный параметр.
  11. Bonjour @patchworkpassion, Je te contact au sujet de Stripe, mon compte vient également d'être bloqué pour la même raison avec un solde supérieur à 6 000 €. Ce solde représente toutes mes ventes de ces deux derniers mois, ils me disent que toutes les transactions vont être remboursées à mes clients. Je suis vraiment paniqué, s''il vous plaît, que dois-je faire pour récupérer mes bénéfices ? as-tu été remboursé ? Merci.
  12. Yesterday
  13. Mediacom87

prestashop image errors after migration

There you are really looking for problems: -)
  14. lmvazquez11

no puedo activar, desactivar modulos

Hola, Has podido revisar en la sección de Logs dentro del Back Office si muestra un error nivel 3 o superior relacionado con alguna acción con los módulos?
  15. stennnn

Error with product attribute - Friendly URL

Hi Gipielle, Yeah, I have it fixed, thanks!
  16. Les deux modules sont buggés Dans celui de common services que j utilise depuis plusieurs années, les poids réels des colis ne sont pas toujours pris en compte et cela de facon alléatoire.. J esperais bcq du nouveau colissimo officiel, mais sur l'europe les points relais ne fonctionnent pas. Et il a le désavantage d'être inopérant sur les commandes externes au site (marketplace)
  17. Bonjour, D'ordinaire j'arrive à me débrouiller tout seul avec les tutos et autres forums (celui ci par exemple ) juste en lisant. mais là, j'avoue que j'ai du mal. La situation : Je gère deux sites indépendants sous PrestaShop via Proxmox et deux VPS paramétrés exactement de la même façon. A savoir Nginx, PHP 7.2, MariaDB, Ubuntu 18.04 Le 1er site fonctionne à la perfection (le support des Module en terme d'aide, sont au top - petit compliment au passage ) Le deuxieme est plané, c'est à dire que j'arrive à aller dans la partie admin, mais rien ne fonctionne pour le client/visiteur J'ai une sauvegarde ZIP du site, et une sauvegarde SQL de la DB Mon hypothèse : Il y a eu un pante du serveur d'origine em même temps que la mise a jour de données d'articles sur le deuxième site mais aucune action sur le premier à ce moment J'ai pu mal grès tout avoir des sauvegardes des deux sites (Site et DB), aller sur un nouveau serveur et installer sous promox deux VPS . J'ai pu installer l'ensemble des deux site sans soucis, car j'ai gardé les mêmes configs d'origine. Je pense que dans le plantage du serveur des données ont été altérées. Mon idée : Tout en ayant les même paramettrage du premier site qui fonctionne à merveille (Nginx, PHP, MariaDB), deposer les site défectueux, et y remplacer les fichier de base (hors modules et config) par ceux du 1er site. Est-ce une bonne piste ? Je suis ouvert à toute proposition si possible non payante ou à tarif raisonnable. Nous n'avons que très peu de moyens pour l'instant :S Voilou Merci d'avance Bien coordialement Sylvain (dèsespéré ;( )
  18. Bonjour. J'ai installé un thème enfant sur mon site, et sur ce thème enfant, les sélecteurs de langue et de devise ne fonctionne pas sur la page d'accueil. Il y a bien les icônes mais il ne se passe rien lorsque je passe le curseur dessus. Sur les autres pages que le page d'accueil, ça fonctionne. Sur le thème parent, ça fonctionnait bien également. Une idée du problème ? Merci.
  19. detskyhajan

Dobírka

Ahoj , existuje nějaký modul nebo jiný způsob jak v prestě 1,7 platby nastavit tak, aby při kombinaci v košíku 1 zboží s dobírkou a 2 zboží bez možnosti dobírky byla u obou pouze platba předem bez možnosti dobírky pro oba produkty?
  20. PS 1.7.6 email notifications for customer messages through the contact form come with this subject: [Shop Name] Message from contact form [no_sync] How to remove the [no_sync] part? In controllers/admin/AdminCustomerThreadsController.php I find: Line 1099 $new_ct = (Configuration::get('PS_SAV_IMAP_CREATE_THREADS') && !$match_found && (strpos($subject, '[no_sync]') == false)); Should this be edited/how?
  21. Gipielle

Error with product attribute - Friendly URL

Hello, in seo&url you have fix ?
  22. Hi all, Despite browsing the forums I haven't been able to find a solution that works to change the text for the payment methods on the Payment page of this order process: https://www.europetuning.com/commande The two modules I want to change the text are Mercanet and Paypal. I'm looking to change the text "Carte Bancaire" for Mercanet, and "Payez par carte ou par compte PayPal" for the Paypal module. Could you point me to a solution that should work, as what I have tested for now doesn't seem to? Thank you.
  23. Carlos MF

Prestashop Webservice / Get Images

I have the same problem, someone already solved it?
  24. Knowband Plugins

[MODULE] Popup d'Entrée et Inscription-Tournez & Gagnez

Le module Spin and Win Popup est maintenant disponible dans les langues suivantes. EN, BG, CS, DE, EL, ES, FI, FR, HU, IT, NL, PL, PT, RO, RU, SK, SV, TR, UK
  25. Knowband Plugins

[MODULE] Entry, Exit and Subscription Popup Spin and Win

Spin and Win Popup module is now available in the following languages. EN, BG, CS, DE, EL, ES, FI, FR, HU, IT, NL, PL, PT, RO, RU, SK, SV, TR, UK
  26. Same problem here, please help
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More