Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Yes that is possible. For that I did not propose a single alternative. It is working for me and many others around me. Unless I know that my solution is harmful for a PrestaShop store, I think it is okay.
  3. Casper_O

Prestashop SPAM Customer Account solution

Note: Topic Name was changed from: PRESTASHOP Spam customer account best and simplest solution This solution is as @doekia said not a real solution, and definitely not the best, since it do not prevent the spam, it only slow the process down for a little. If i had to compare it to something, it is like if you are peeing in your pants for warmth in winter. The temporary relief is followed by an even worse predicament.
  4. I'm no expert but even I can see how if everyone implemented your proposal, a spammer would soon know what URL to redirect to and start over again.
  5. Elia Besmer

Anpassung PDF Rechnung

ja ich habe alles getan wie du es beschrieben hast
  6. I removed security from the topic. But it is still a solution unless you tell us otherwise since you are an expert. I think we'd better tell everyone why this solution is wrong.
  7. Hi, Solution with a module here: https://www.factoriadigital.com/prestaforum/threads/solucion-a-registros-fraudulentos-en-prestashop.1557/#post-4294 Regards!
  8. fred1roca

Problema con base de datos.

que tal @Faby Pena cuando yo sincronizo los WS que me arrojan los datos tiene otro que valida que un dato ya se sincronizo. yo lo valido desde el otro lado para que no me arrojen datos duplicados así dato sincronizado dato que valido para que no se vuelva a insertar. y depende de esta tabla es lo datos que faltan por bajar o subir
  9. gusman126, te agradezco la ayuda pero por ninguna de las opciones pude resolverlo, realmente llevaba muy poco avanzado así que decidí comenzar nuevamente reinstalando todo, de cualquier manera gracias.
  10.  eleazar

Anpassung PDF Rechnung

Hast Du denn auch das Template neu kompiliert?
  11. I'm mad since your proposal is every thing but security. And what is at stake here is security. Remove your post and your topic - case close
  12. Obviously you have no idea about the Ambassador badge. You are mad at me and I have no idea why. Until you write a helpful comment, I am not going to reply to your comments.
  13. AmirRzd

This comment is not helpful. I am not trying to say that I am an expert. I just proposed a solution. If you are an expert, just let everyone of us know what is at stake here. Just calm down.
  14. Creating such topic with your ambassador badge + saying "I have a much simpler solution", makes it an argument by authority. Result is absolutely the same you are misleading people
  15. Did I say I am an expert and I know how to code works? You could have just let me and everyone else know what is at stake here. Calm down and let us know.
  16. Hola, Si estáis recibiendo muchos emails de clientes registrados, es cierto que modificando validate.php y customer.php o añadiendo overrides , se puede corregir.Para facilitar esta tarea, desde www.factoriadigital.com hemos creado un módulo que realiza estas correcciones desde el backoffice.Funciona en prestashop 1.6 y en 1.7Lo hemos publicado en este enlace: https://www.factoriadigital.com/prestaforum/threads/solucion-a-registros-fraudulentos-en-prestashop.1557/#post-4294Saludos a todos.
  17. domme koppe

inkt selector

Haha echt? Dat volk wat zich hier bevindt is echt ongelofelijk dom joh! Oké succes en houdoe!
  18. doekia

Security by obfuscation is not security And it will take about 3 nanosecond to find your "hidden" url => https://<your-domain.tld>/?controller=auth I don't understand why you concluded you are an expert while you obviously does not comprehend the way the code is running and what's at stake here
  19. Thank you works fine with Prestashop 1.6.17, now no more spam customers registration.
  20. I have a much simpler solution. You can check it out here in this topic: https://www.prestashop.com/forums/topic/983009-prestashop-spam-customer-account-best-and-simplest-solution/
  21. Hi, Yes you can do it with PrestaShop but you will need a specific configuration of your shop. You can also use this module : Business Directories to let people post ads in your shop and use the default products as subscription plans.
  22. vRShop

Artikel verknüpfen

Nein macht Sinn, weil die Produktgattung um die es aktuell geht erst im Shop angeboten werden soll, also kein Kunde kann das Produkt vorher bereits gekauft haben.
  23. rictools

Artikel verknüpfen

Die erste Variante löst man normalerweise über Varianten. Die zweite Variante macht meiner Meinung nach keinen Sinn, der Kunde kann Produkt A ja früher mal gekauft haben, also nicht über den Prestashop. Da ist wohl ein deutlicher Hinweis beim Produkt sinnvoller.
  24. Lo de la comuna era solo un ejemplo, ya lo tengo visto insertando las traducciones directamente en la tabla ps_translation el tema es que necesito un nuevo campo que sea un "tipo de documento", el cual me permita seleccionar 4 tipo de documentos y con eso queria jugar Estoy probando la opcion del hook additionalCustomerAddressFields, pero por algun motivo prestashop no me lo esta tomando y mientras voy probando diferentes alternativas public function hookAdditionalCustomerAddressFields($params){ return array((new FormField()) ->setName('TIPO_DOCUMENTO') ->setType('select') ->setAvailableValues(array('0', '1', '2', '3', '4')) ->addAvailableValue('0', '-- por favor, seleccione --') ->addAvailableValue('1', 'Doc 1') ->addAvailableValue('2', 'Doc 2') ->addAvailableValue('3', 'Doc 3') ->addAvailableValue('4', 'Doc 4') ->setLabel($this->trans('Tipo Documento'))); }
  25. rictools

Anpassung PDF Rechnung

Dann hast du entweder etwas falsch geändert oder in der falschen Datei oder nicht alle Caches (Prestashop und Browser) gelöscht ... Der Artikelname "Preise" ist auf jeden Fall Blödsinn, auch für eine Platzierung bei Google.
  26. Rodrigo B Laurindo

Editar el lang de un formulario

Pues.. si otro módulo hiciera modificaciones por jquery en el mismo campo, si... Pero te generaría incompatibilidad de toda forma si fuera por otros medios. Para agregar un campo lo más indicado pienso que sean los hooks (additionalCustomerAddressFields o additionalCustomerFormFields). En cuanto a la etiqueta de estado para comuna, tiene que ser un módulo? no podrías modificar las traducciones?
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More