Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. j'ai utilisé le patch122 mais avec prestahsop 1.6.0 les http sont bloqués mais pas les www Ca doit se passer dans ce bout de code du patch mais je ne vois ce qu'il faut changer pour que les www soient bloqué aussi: if (preg_match(Tools::cleanNonUnicodeSupport('/www|http/ui'), $name)) { return false;
  3. Alessia

Spedizione Gratuita solo su alcuni prodotti

Non riesco ad accedere al CPANNEL
  4. Hi Hans, We just found your review concerning the connection between Prestashop and SendCloud. I'm sorry to hear that the connection doesn't work properly. Could you indicate what your shop name is? In that case we can take a look at what is going wrong. Thanks in advance.
  5. Bonjour à tous, J'ai lu pas mal de sujet sur ce problème mais je n'ai jamais lu de réponse satisfaisante. Je cherche à récupérer les 7000 photos de ma boutiques Prestashop sans y passer des jours. Si quelqu'un a une once d'idée je suis preneur. Merci d'avance,
  6. Hi, For example: creating new customer account and converting guest account to registered customer.
  7. doekia

Spam from Welcome Email after registration

Sorry you do not understand my replies. I cannot help. Your file is containing: return preg_match('/^[^0-9!\[\]<>,;?=+()@#"\A1\C6{}_$%:\/\\\*\^]*$/u',$name); rather than return preg_match('/^[^0-9!\[\]<>,;?=+()@#"°{}_$%:\/\\\*\^]*$/u',$name); Let hope someone here with appropriate language skill could explain it to you. Sorry I cannot
  8. Hello: You can disable order status change email notification modifiying Order States. Some other email notification are associated to modules, so you can disabled too. Which specific notification do you want to disable? Regards
  9. Alessia

non capisco da dove accedere
  10. Y algo importante! Avisa a todos los clientes que cambien las contraseñas. usa algun email que encuentres de ejemplo de facebook, movistar o otra empresa. Debes avisarlo por ley de proteccion de datos.
  11. doekia

Import de base de données client

oui ce lien est le même pour tout le monde
  12. Simoes

Pagina Produto/Opções

Desculpe a demora. Entrei em contado com o pessoal responsavel pelos servidores e me informaram que, nas palavras deles, "todos os requisitos listados pelo desenvolvedor estão presentes", e sugeriram atualizar o PS, acho que vou fazer isso quando tiver um tempe maior.
  13. Rolige

Insertar codigo analityccs

Hola: Ya existe un módulo que lo hace por ti y es el método recomendado. De todas formas para hacerlo manualmente tienes que editar directamente el header.tp del tema que estes usando en tu tienda. Saludos
  14. 01Park

I edited the file in filemanager ( not trying to manipulate nothing). In another post there is a spanish video explaining how and what to change. Is it possible for you to create the correct files and just upload these to the post. Then everyone can just overwrite the old one.
  15. Bonjour, Je n'ai plus accès au back office de ma boutique. La page affiche une erreur 500. Cet évènement fait suite au changement de mot de passe dans l'accès à la base de données. J'ai changé le mot de passe dans le fichier parameters.php. En vain. Je précise que je n'ai touché à rien dans la base de données. Comment corriger cette erreur et retrouver l'accès au back office ?
  16. Hola: Lo primero es revisar los access log de tu servidor porque, a menos que hayas compartido algunas credenciales de FTP por ahí o hayas instalado algún modulo no certificado con código malicioso, debes tener bastantes registros de intentos de acceso desde alguna IP o rango de IPs específica. Todas las contraseñas deberias cambiarlas, incluida la de la BD, backoffice y FTP y ademas bloquear las IP problemáticas en caso de que aplique. Suerte
  17. Hello, Yes, I can help you, you can give a link to your website, what to do a little analysis Please let me know if you have any questions. I am happy to answer. Have a great day! Best Regards, Team Bonpresta
  18. Elia Besmer

[Gelöst] Anpassung PDF Rechnung

@Eleazar Müsste jetzt in der PDF nur noch die ausgewählte Variante angezeigt werden, oder verstehe ich das falsch? Tut mir leid doch ich verstehe es nicht. Ich bitte um entschuldigung.
  19. Como me sugeriram atualizar o PS, vou tentar mais a noite e veremos se muda alguma coisa. Obrigado, depois te passo o que aconteceu.
  20. Hello, In the file bonorder -> bonorder.php It is necessary to replace the one that is there Please let me know if you have any questions. I am happy to answer. Have a great day! Best Regards, Team Bonpresta
  21. Gaëtan Brunin

Import de base de données client

Donc si je résume, je rentre tous mes clients, je trouve le lien de régénération de régénération de mdp, je le met dans une newsletter que j'envoie à tous mes clients ?
  22. doekia

EAN_GS1_Integration

Non je ne passe pas mon temps a référencer des tutos sur des trucs que je sais faire. Encore moins vidéo Et pas pour ce genre d'action qui peuvent en quelques clics ruiner intégralement ton shop
  23. grennet

SPAM z formularza rejestracji

Rozumiem, ale custommer.php jest w dwóch miejscach. classes/Customer.php oraz override/classes/Customer.php W którym mam dokonac zmian. ?
  24. daninapoli

se trovi il modo di accedere con la mia istruzione risolvi
  25. Würde mich auch interessieren denn mein Shop 1.7.2 bringt den gleichen sch.. Fehler
  26. greg barratt

the patch worked perfectly on 1.6.1.4 thanks!
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More