Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Ma réponse ne répondait pas à vos attentes ? Vous dites : Donc je vous indique où elle se trouve.
  3. Von welcher Shopversion hast du denn das Upgrade gemacht? Generell ist zur Zeit von einem Upgrade auf 1.7.6.0 derzeit wohl nach wie vor abzuraten, es scheint damit noch besonders viel Probleme zu geben, zumindest 1.7.6.1 sollte man wohl abwarten. Für mich sieht die Fehlermeldung danach aus, als ob die Datenbank nicht gefunden wird. Vermeide übrigens aus Sicherheitsgründen, den geheimen Ordner deines BackOffice per Screenshot zu veröffentlichen.
  4. Inpromark

[SOLVED] Prices not showing

I have figure out now. As I have installed Capthha module before I have disable visitors group in setting. Thank you for the hint Razaro
  5. jai juste vu que dans ><meta property il ya http et non pas https
  6. Der Fehler scheint behoben zu sein, bei mir wird der Preis auch nicht mehr angezeigt. Ich hatte übrigens gedacht, der Artikel sei inzwischen nicht mehr bestellbar (was die Abmahngefahr sicher vermindern würde), es lag jedoch das einzig verfügbare Exemplar noch in meinem Warenkorb und konnte nur deshalb nicht (ein zweites Mal) bestellt werden. Wenn jetzt die Kaufabwicklung auch tatsächlich durchgeführt werden kann, wundert mich die Aussage des Rechtsanwalts - sofern sie so getroffen wurde - schon sehr.
  7. Hello, I'm looking for help because i have an issue on my website. I just create it, few month ago, and there is an issue on the taxes. Once they are set, after few days, they are reset to "none". It's a big problems because i'm selling items with no taxes to collect. If you have an idea of the issue, here is the website : https://www.tropikelec.re/ Thanks
  8. Jeg kender ikke et modul, der gør det, du foreslår. Men et af de indbyggede moduler hedder Vandmærke - og her kan du beskytte dine billeder med et vandmærke. Vh Torben
  9. Jeg fik aldrig løst dette problem. Jeg kører nu 1.6.1.24. Problemet er langt fra på alle ordrer, men dukker op af og til. Kan det være betalingsmodulet? Jeg bruger ePays nyeste modul.
  10. Als Daimler damals den Smart auf den Markt gebracht hat, habe ich trotzdem meinen damaligen 124er behalten und habe es nicht bereut. Es soll Leute geben, die ihren Shop betreiben weil sie damit Gewinne ((Umsatz - Aufwand) erzielen wollen und ihr Shopsystem danach aussuchen, nicht danach ob "etwas neu ist". Ich habe mir nun auch mal die Mühe gemacht und euren Shop ergoogelt, bei mir tritt der Fehler (im Firefox) ncht auf, ich habe als Gast bestellt(Bestellvorgang geht nur bis zur Auswahl des Zahlungsmoduls), es wird nur ein Preis und zwar der richtige angezeigt. Wenn ich den Versanddienst dazuschalte wird der MwSt-Betrag allerdings nicht verändert! Grüsse Whiley
  11. Vous pensez que le problème peut venir de cette seconde ligne ?
  12. this website very good.i like artical in this forums.
  13. CedCommerce Team

Multistore Presta

Yes surely, Prestashop is one of the leading ecommerce framework with many such inbuilt feature that you demand like: Powerful set of integrations PrestaShop Web Agencies Ecommerce SEO Powerful Store Builder Integrated customer service tools Customizable themes Shipping configuration and partnerships Over 50 world-class payment solutions and gateways Quick Install Features Designer Guide Mobile commerce Seamless customer checkout Intuitive Interface Configurable Tax Rules Ecommerce Analytic Read more : http://comparecamp.com/prestashop-review-pricing-pros-cons-features/
  14. I really like your post ..and i hope that you will also like and fell wow to install this application. vidmate application
  15. Buenos días Rolige, mira que he estado mirando el error y no me fijé en lo de Packlink...😓 Efectivamente era eso, lo he desinstalado y solucionado! Muchas gracias!!! Un saludo!!!
  16. Hi, I'm using Prestashop v1.7.6 and have a single language enabled (en-GB). Some of the default language translations are not quite right (grammatically incorrect or use phrases that a native speaker wouldn't commonly use), so I decided to modify them. I found the back office interface a little cumbersome for making mass changes, so I edited the translation files in app/Resources/translations/en-GB directly. After clearing the cache everything was great. Unfortunately however, whenever I install a Prestashop or addon update, all of the translation files are overwritten with the original defaults and I lose my changes. Is there any way to stop this from happening? Perhaps I need to copy my changes to a new directory and create a new language type? Thanks for any assistance anyone can give. Regards, Sheppy
  17. Today
  18. Ceci est un appel au secours, j ai déjà pose mon problème et merci a ceux qui ont répondu mais voila mon problème est toujours la. pas moyen d afficher le règlement Paypal dans ma boutique. J utilise prestashop 1.7 et le module gratuit de Paypal tout est configure, devise etc module de paiement actif mais rien n y fait. J ai retirer le module pour le réinstaller et je suis à cours d option alors si quelqu un a la solution s il vous plait n hésitez pas... Merci cordialement
  19. Clairement. Pourquoi attendre 2 mois avant de virer l'argent sur votre compte ? Perso, je vire automatiquement tous les vendredi. Sinon, une lecture intégrale du topic répondra à tes questions; Il faut pas abandonner, faut juste tomber sur la bonne personne du customer service. Bon courage!!
  20. (au pif) T'as pas mis des photos ou des liens avec des url http dans la description ?
  21. Buongiorno, dopo aver aggiornato Prestashop da 1.7.5.2 a 1.7.6.0 non riesco più ad accedere a Catalogo ---> Marche e Fornitori ed anche a Design ---> Pagine dopo aver abilitato il debug mi viene evidenziato il seguente errore qui di seguito la pagina relativa ad admin_filter qualcuno può aiutarmi a capire come ripristinare la funzionalità di queste due pagine??? Grazie
  22. mycarletto

1.7.6.0 Non seleziona files (foto prodotto)

Nessuno può aiutarmi a capire che cosa sia?
  23. OK. Merci pour cette réponse rapide.
  24. <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} bot [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} crawl [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} spider [NC] RewriteRule panier - [F,L] </IfModule>
  25. Bonjour, j'ai cherché pendant longtemps un service de social proof compatible avec prestashop... j'en suis arrivé à créer un service qui fonctionne sur tout les sites ( prestashop, wordpress etc .. ) Cette solution permet de donner confiance à vos visiteurs et surtout d'augmenter les conversions pour ceux qui ne connaissent pas. Le site est www.magilla.fr je sais qu'il ne faut pas faire de promotion mais je pense que ce service peut intéressé pas mal de gens ici. il est possible de le tester durant 7 jours vous pouvez le voir en action sur ce site www.mazgalerie.fr
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More