Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Erro 500 é um erro do servidor. Ative o modo debug, leia os pormenores que estao sendo escritos e corrija. Leia também os logs de erro do servidor. Como ativar o modo debug vc, encontra no tópico de dicas úteis, aqui:
  3. bonjour, je cherche un module qui puisse mettre , dans un produit, pour chaque declinaison , un poids différent de celui de l'article "princeps". Exemple : je vends un article qui fait un kilo ( article "princeps"), mais la déclinaison peut se faire un 2 morceaux YY ou 4 morceaux GG ... avec des poids différents de 1 kg ( poids de l'article princeps). Ensuite ce module va calculer les frais de livraison de chaque declinaison en fonction du poids de celle-ci et du transporteur( ou cumul de poids) de la déclinaison (et pas le poids de l'article princeps"). Y a t-il un module qui fait cela ? Sinon comment faire ? ( à part crééer un produit pour chaque déclinaison) Merci pour votre aide,
  4. Elle m'a encore servie aujourd'hui celle ligne la.. Ca mérite un oscar une ligne pareille
  5. goldenway

No carriers available message won’t go away

Thanks for your help. I have made the changes you suggested and it still has the same error message.
  6. goldenway

Setting up delivery option

Thanks for the reply. No not using that option. Its greyed out in the product admin display. Where do I enable this?
  7. sanctusmob

Φόρμα επικοινωνίας error

Μου φαίνεται περίεργο που λες στην φόρμα επικοινωνίας και το ;error είναι από το Order.php.... Οπότε και να έχει θα πρέπει να δεις τι γίνετε στο Order.php γραμμή 943 όπως σου λέει το error.
  8. hakeryk2

Brak możliwości dodania zdjęcia produktu

Zgłoś to do supportu hostingu.
  9. sanctusmob

Αλλαγή Θεμάτων

Νομίζω αυτή είναι σωστή η συμπεριφορά. Στο theme δηλώνετε κατά την εφαρμογή που θα κάνει hook. Οπότε όταν το επιλέγεις πάει και κάνει τα hook στα default που έχει δηλωμένα.
  10. NemoPS

Adding a variable to a module page

It depends on the module, usually you'd find its controller in the module's folder, and assign it to smarty from there. You should be able to change the title from the urls in the back office though, the new page should be listed
  11. NemoPS

Magento or Prestashop?

Or thirty bees
  12. Στα αγγλικά το γυρνάς μέσω από τα preferences του χρήστη που έχει κάνει login. Αλλά σε 1.6 δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω. Έχει περάσει καιρός.
  13. sanctusmob

Skroutz Analytics Free Module

Τι είναι το "MODAPRODUCT_IDS"? Έχει variable στο smarty? Είναι πάνω στο product?
  14. sanctusmob

Skroutz Analytics Free Module

Από ότι φαίνεται στέλνεις το product id - attribute id. Οπότε στο tpl όπου έχεις το {$product.id_product} θα πρέπει να το κάνεις {$product.id_product}-{$product.id_product_attribute} .
  15. Witam Szukam Supportu to wszelkiego typu modyfikacji na stronach oraz zmian prowadzenia. Proszę o kontakt na maila: ontop@poczta.fm
  16. Claudiocool

Anmeldung am Shop nur für gewisse PLZ zulassen

Ein Shopsystem, das man dauernd updatet, wird einem niemals ein verläßliches System bieten.... Man muss irgendwann eine funktionierende Version online stellen und damit arbeiten. Auchh Overrides werden niemals eine Funktionsgarantie für die Zukunft sein.
  17. Today
  18. It's not gonna work with another version, what you can do is try a new 1.4.1.1, hook your db to it, and try the autoupgrade on that. If you go down this route you can change the database name in settings.inc.php ( I guess it was the same on 1.4)
  19. NemoPS

Setting up delivery option

Are you using advanced stock management? If so you might have to add the carrier to the warehouse.
  20. Hello forum!  I have created some dummy accounts to test the functionality of my eshop and I am having the following problem: every time I try to log in I get the "ERR TOO MANY REDIRECTS" error. The page trying to load is the "my account" page and it - obviously - doesn't load. However, if I truncate the url to that of my home page, the page loads correctly with the account logged in! I have tried this with chrome, mozilla and opera using my desktop pc and I get the same "too many redirects" error with every one of them. I am using prestashop 1.7.3.2 and my theme is sp_hitheme. I have enabled SSL to all pages and tried different combinations of turning the "Friendly URL" and "Accented URL" options on/off. I ran the mozilla devtools (as it was suggested in a similar topic I found on this forum while searching for a solution) and here is what it shows: https://i.imgur.com/gEW6FPT.png My eshop is: houseoftennis.gr and you can use the following dummy account username: temp@yahoo.com password: 123456 Anny suggestions? Thanks in advance!
  21. I guess you need to reupload the classes folder, others might be missing
  22. Merci @Janett j'avais vu justement dans mon dossier PS que les permissions n'était pas toutes identiques (allant même jusqu'à des 77x), c'étaient parfois des dossier de modules externes, ou d'autres. Je vais tout passer en 755 et 644. Merci encore et bon WE ! Antoine
  23. Casper_O

[Free Module] Google Shopping Flux

@carl@easy-pharma.ca are you by any chance using a tool like eMagicOne Store Manager or similar to add products and categories? I recently found that if categories are added by a 3th party program like the one from eMagicOne, the category tree of the module is not updated. One way to solve this, has been to just make a new category in the prestashop directly and then it can be deleted.
  24. Merci @Mathieu R effectivement, il y a aussi le certif SSL à mettre à jour, enfin, à générer à nouveau, selon les case de chacun. J'ai dû passer par là aussi. Et ça marche mieux avec ce nouveau certificat. J'ai aussi dû vider le cache (menu performance) pour qu'il remette à jour certains liens (comme les catégories par exemple qui étaient restées en .com). Par contre, toutes mes images ne s'affichent plus, le lien n'est plus bon (j'imagine). Pas celles du thème, mais celles de mes produits et catégories. Le lien ne se fait plus j'imagine, mais où ai-je omis quelques chose ? Ou bien me suis-je trompé quelque part ? Je ne trouve pas, la gestion des images dans PS est assez particulière et je n'arrive pas à voir où corriger cela dans la BDD, ou ailleurs si cela ne doit pas être corrigé ici. Merci. Antoine
  25. Check the module 'contact form' . There was ' Receive customers' messages by email' unselected.
  26. Buraya baktınız mı peki?
  27. ballashop

Remove unused product images

Hi and thanks to reply, I use PS 1.6 "is not defined in Your shop" => where I have to define it? In local every things works fine. Thanks
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More