Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. I have no further information, I have already explained the problem...
  3. Bonjour, à tout hasard essayez en désactivant le module ps_mbo (le marketplace de prestashop). J'ai un client qui vient de me remonter l'info, il a le même bug que vous alors qu'en se connectant avec mon compte de dev tout fonctionne bien. Peut être une piste pour trouver le problème 😉
  4. Today
  5. We use carrier tracking number email notifications as our notice of order shipment to the customer. I'd like the action item of "Shipped" to not be sent to the customer as it is redundant for my business imo. How do you turn off order status email updates to the customer? Using PS 8.1. Thanks!
  6. Tienes un problema de comunicación desde tu servidor al API de modulo de PS. Pero porque intentas actualizar el modulo usando el API de PS cuando puedes ir al repositorio oficial (https://github.com/PrestaShop/psgdpr/releases solo busca una versión compatible con tu PS), descargar la ultima versión y luego instalarla manualmente desde el backoffice subiendo el zip correspondiente? Esa es el camino que yo tomaría.
  7. Especificando los parámetros requeridos. Todo lo que necesitas esta ejemplificado en la documentación de PS que comentas ya estabas siguiendo. Pregunta al margen: si se te ha hecho tan complicado, porque seguir por este camino de la instalación vía CLI??
  8. Si certo di sicuro eviti problemi collaterali, tanto la grafica devi per forza rifarla che sia il Classic o un tema personalizzato devi rifarla e cosi riparti con una piattaforma pulita senza magagne!!:-)
  9. Hello, j'ai trouvé le problème. Lorsque je crée un produit avec déclinaisons, j'ai bien un produit qui se crée dans ma table `ps_product` avec `product_type`="combinations". Le problème c'est que la création ne se fait pas dans la table `ps_product_shop`, le product_type est vide, je dois donc le préciser via mes requêtes SQL. Maintenant je peux de nouveau avoir des produits avec déclisaisons, si je trouve le problème et la solution je metterai à jour ce thread.
  10. it literally says why You exceeded your current quota, please check your plan and billing details. "type": "insufficient_quota", "code": "insufficient_quota" solution: add payment method and top up credits.
  11. Grazie, farò così anche perché preferisco imparare qualcosa di nuovo piuttosto che stare a spiegare come funziona una piattaforma diversa.
  12. Hi, Implementing the functionality to remove the default checkout steps of the Prestashop and adding your steps would require complete and deep changes to several core PrestaShop files. This approach is very complex and can significantly affect the system architecture and future updates. Regards.
  13. Hi, The module you are using is not compatible with PS8 and above versions as shown on their product page. Screenshot:- https://prnt.sc/tG8E7bsP1GJ8 The jsonDecode and jsonEncode functions of the Tools class have been deprecated in PS8. Kindly contact the developer of the module. Regards.
  14. Bonjour, Il semble que le texte provienne de votre thème. Si vous ne parvenez pas à localiser la traduction, nous vous recommandons de contacter le développeur du thème pour obtenir de l'aide. Cordialement
  15. As I wrote: In your shop are all those products you place there.
  16. Some items are in warehouse A and some items are in warehouse B (to reflect actual physical warehouse stock).
  17. Eso no te se decir, hace poco que estoy a cargo del mantenimiento de la web y desconozco como era antes, pero al menos desde que yo entre hace unos meses no se ha cambiado la version de prestashop
  18. In your shop are all those products you place there. Or do you have some set up which syncs warehouse Items?
  19. Well someone renamed that folder. If not you someone else. Should that be your sole production shop I'd look for a different host, another shop and else.
  20. Our company created a second warehouse. Let's call it warehouse "B" and let's call the main warehouse "A". Is there a way to prevent PrestaShop from taking the stock from warehouse B to create orders while still displaying the stock from both warehouse A and B?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...