Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. BUY Passports, Driver's license, and VISA documents ON line. website. http://jackscodocument.com/ High quality documents from different countries ; passports, ID's, Driver's license, Birth certifcates, diplomas,IELTS,TOEFL,PTA,NEBOSH Super high quality documents from ; Switzerland, United Kingdom, United States, Spain, Sweden, Australia, Austria, Canada, Chile, Denmark, Ecuador, Finland, France, Germany, Israel, New Zealand, South Africa, e.t.c. E-passports (passports with RFID chip) of the following countries are available for sale: Australia, Austria, Finland, Germany, Malaysia, Netherlands, Sweden, Switzerland, Thailand, United Kingdom, United States, e.t.c. We can also provide you with fake diplomatic passports , driving license , immigration stamps , visas , open bank accounts .We also produce High Quality fake Bank Notes for Ausrtalia,USA,UK, BOUT US: >>We are fast, reliable and flexible >>We are popular and trusted >>We are highly experienced in documentation >>We have excellent pass into database. Keywords Real USA(United States) passports, Real Australian passports, Real Belgium passports, Real Brazilian(Brazil) passports, Real Canadian(Canada) passports, Real Finnish(Finland) passports, Real French(France) passports, Real German(Germany) passports, Real Dutch(Netherland/Holland) passports, Real Israel passports, Real UK(United Kingdom) passports, Real Spanish(Spain) passports, Real Mexican(Mexico) passports, Real South African passports. Real Australian driver licenses, Real Canadian driver licenses, Real French(France) driver licenses, Real Dutch(Netherland/Holland) driving licenses, fake German(Germany) driving licenses, Real UK(United Kingdom) driving licenses, Real Diplomatic passports, Real USA(united States) passports for sale, Real Australian passports for sell, Real Belgium passports for sell, Real Brazilian(Brazil) passports for sell, Real Canadian(Canada) passports for sell, Real Finnish(Finland) passports for sell, Real French(France) passports for sell, Real German(Germany) passports for sell, Real Dutch(Netherland/Holland) passports for sell, Real Israel passports for sell, Real UK(United Kingdom) passports for sell, Real Spanish(Spain) passports for sell, Real Mexican(Mexico) passports for sell, Real South African passports for sell, Real Australian driver licenses for sell, Real Canadian driver licenses for sell, etc. WhatApp:::::::: +237670770795 or Email::::::::: (validdocument@gmail.com) website. http://jackscodocument.com/
  3. 0121stephen

[SECURITY] customer validation [1.3 -> 1.7]

I haven't updated the override files is that something I was supposed to do? The Code files are attached. Any help would be appreciated. Override Validate.php Classes Customer.php Override customer.php Classes Validate.php
  4. pantoffelke

Spam from Welcome Email after registration

Thx doekia, it works
  5. Moi je copie direct depuis vi J'ai plus l'impression que c'est des parasites dû à la colorisation de syntaxe. En tout cas si quelqu'un (révons) de la team pouvait regarder ce problème sur le copier coller du code ça serait bien car si on ne peux plus partager de code sans s'exposer à l'ire de ceux auquel est destiné ce code, j'arrête immédiatement.
  6. doekia, you are the best! Thanks for the quick fix. Has anyone worked out the rational behind this hack?
  7. En pastebin: override Customer: http://eolia.o2switch.net/pastebin/?69c6ac7e6cb2e339#sgNW1zoHsTG3vTd4Up7WDtJZpLCcxbHjHIu/BYi2BAA= override Validate: http://eolia.o2switch.net/pastebin/?48e331d37c1d057d#bYBL0TZwMnkj5d8m8r5Dcsjw3EnFB34n7xvGFOI7CrI= et les zip en pièces-jointes^^ Validate.php Customer.php
  8. Le forum n'aime pas @doekia et rajoute des BOM partout dans ses codes (Ou alors il serait passé sous Windows avec Wordpad ? Je n'ose pas y croire 😲 )
  9. Buenas tardes, Estoy teniendo problemas con los precios de las combinaciones en Google merchant center. Recoge el precio del producto base y no de la variante, rechazandome Google shopping el producto por diferencia de precio entre lo que lee él y el feed de datos que subo. He visto que más gente tiene este problema por Internet pero no terminan encontrando o diciendo la solución. Mi prestashop es la 1.6.1.18. Muchas gracias. Un saludo.
  10. Can you pastebin your 4 files classes/Customer.php classes/Validate.php override/classes/Customer.php override/classes/Validate.php
  11. Les BOM auront été plus ch**** que les spammers aujourd'hui
  12. au même endroit que sur votre plesk cocotte^^ (et en plus je vous ai dit où dans le post précédent)
  13. Καλησπέρα, Έχει ενεργοποιήσει κανείς recaptcha στην login page? Αν ναι μπορεί να με βοηθήσει στην διαδικασία;
  14. 0121stephen

it on the site matchafactory.fr/en/ Any help would be appreciated.
  15. Merci Ou doit se trouver ce fichier images.inc.php normalement? Je vais le récupérer directement sur plesk
  16. Ben s'il n'attends pas return, c'est que l'erreur est à la ligne précédente, donc vérifiez qu'il n'y ait pas de bom
  17. ligne 24? sur un fichier qui en contient 11? Tu as déjà du trop attaquer l'apéro alors
  18. What is the reported error? which url we can see the page on site?
  19. Coucou, bon, je me penche dessus avant l'apéro et là petite erreur : Parse error: syntax error, unexpected 'return' (T_RETURN) in /home/www/override/classes/Validate.php on line 24 et la ligne 24 c'est : return preg_match(Tools::cleanNonUnicodeSupport('/^[^0-9!\[\]<>,;?=+()@#"°{}_$%:\/\\\*\^]*$/u'), $name); pourtant j'ais pas d'erreur apparente sur le code class Validate extends ValidateCore { public static function isCustomerName($name) { if (preg_match(Tools::cleanNonUnicodeSupport('/www|http/ui'), $name)) { return false; } return preg_match(Tools::cleanNonUnicodeSupport('/^[^0-9!\[\]<>,;?=+()@#"°{}_$%:\/\\\*\^]*$/u'), $name); } } Corrigé avec ce code ????? class Validate extends ValidateCore { public static function isCustomerName($name) { if (preg_match(Tools::cleanNonUnicodeSupport('/www|http/ui'), $name)) { return false; } return preg_match(Tools::cleanNonUnicodeSupport('/^[^0-9!\[\]<>,;?=+()@#"°{}_$%:\/\\\*\^]*$/u'), $name); } }
  20. 0121stephen

I have followed all the above steps and I get an error that states error with lastname and firstname. I changed it with proper UTF-8 encoding and I still get an error. Any ideas?
  21. 0121stephen

Spam from Welcome Email after registration

Yes this is an issue for me too when updating the customer.php file I have done so in UTF-8. Did anyone get anywhere with this one?
  22. Eolia

visitatori

celle-là, je l'adore^^ Sérieusement, vous lisez un peu la doc avant d'utiliser votre boutique ou pas ???
  23. Today
  24. doekia

visitatori

en mode démo les données sont celle de démo et ne représentent en rien tes statistiques
  25. MahmutGulerce

19 Nisan 2019 Antalya ATSO Prestashop E-ticaret Semineri

Katılım sağlayan herkese ve Antalya Ticaret Odasına teşekkürler.
  1. Load more activity

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More