Jump to content

Kan ikke længere se hvad folk lægger i kurven


k.hansen

Recommended Posts

Hej

Nu har en af mine kunder problemer med prestashop 1.4.6.2, da han efter at have slettet nogle poster inde i back-office, under customers -> carts.

Problemet er at han ikke længere kan se når folk lægger varer i kurven, uanset om de gennemfører en ordre, eller bare lægger i kurven, for at se hvad det kommer til at koste.

Vi har selv prøvet at lægge indhold i kurven, men det kommer ikke frem i back-office. Vi kan se at vi har været på siden, og det med at kunne se hvad folk har lagt i kurven, har også fungeret fint, indtil han slette nogle af de poster der var.

Nogen der har oplevet noget tilsvarende, eller som ved hvordan vores problem muligvis kan løses?

Link to comment
Share on other sites

Hej K Hansen.

 

Jeg tror du er gået forkert hvis du gerne vil have svar på hvordan du løser problemstillinger for kunder, du får jo betalt for at løse de problemer der måtte komme. Dem sender du så videre så vi gratis kan løse dem får dig?

 

Hvis du gerne vil have at jeg kigger på det så er du velkommen til at skrive til mig igennem kontakt formularen her: http://www.prestatips.dk/kontakt-os/ Prisen er 495,- + moms i timen, dog en minimums betaling på 4 timer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...