Hoi allemaal, ik heb sindskort een cc-module werkend in Prestashop, heel gaaf.
Nog iemand die daar al ervaring mee heeft?
Team members online:

|
|
|||
|
Apprentice
![]() ![]() Messages :
Hoi allemaal, ik heb sindskort een cc-module werkend in Prestashop, heel gaaf. |
|
|
|
|
|
|||
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Messages :
Hoi allemaal, ik heb sindskort een cc-module werkend in Prestashop, heel gaaf.Hoi Marije, Is dat de offline module die Ox40 hier op het forum heeft geplaatst? Groet, Rachid. |
|
|
|
|
|
|||
|
Club Member
![]() ![]() ![]() ![]() Messages :
hallo allen, ik heb iemand gevonden die de MSP (multisafepay) module wil ontwikkelen en ook de juiste expertise heeft. Is er jullie van iemand in deze module geïnteresseerd en wie wil er ook bijdragen (het zal gaan om een klein bedrag). Ik weet dat dit een opensource e-commerce software pakket is maar soms moet je toch een beetje investeren. We hebben al zoveel helemaal gratis gehad. Met MSP heb je onder meer ideal en bankcontact twee zeer belangijke betalingsmethodes in de Benelux. Daarnaast is MSP ook een van de goedkoopste. Gelieve mij een PM te sturen indien je geïnteresseerd bent. |
|
|
|
|
|
|||
|
Apprentice
![]() ![]() Messages :
Is er al nieuws over de ontwikkeling van een MultiSafePay module voor Prestashop? groet, Tom |
|
|
|
|
|
|||
|
Beginner
![]() Messages :
Is er al nieuws over de ontwikkeling van een MultiSafePay module voor Prestashop? Neem eens contact met hen (MultiSafePay) op, volgens mij zijn zeer mee bezig. |
|
|
|
|
|
|||
|
Apprentice
![]() ![]() Messages :
Ik citeer uit een mail van MultiSafePay: Momenteel zijn wij bezig met het ontwikkelen voor een plugin voor deze shopmodule. hoe relaxed! |
|
|
|
|
|
|||
|
Regular
![]() ![]() ![]() Messages :
Multisafepay module is te downloaden vanaf de site. gr. digisli |
|
|