Hoi,
Leuk dat er nu ook een nederlands forum is.
Hebben we dat aan jouw te danken mE-commerce?
Ronald.
Team members online:
|

|
|
|||
|
Club Member
![]() ![]() ![]() ![]() Messages :
Hoi, Leuk dat er nu ook een nederlands forum is. Ronald. |
|
|
|
|
|
|||
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Messages :
Hoi,Niet zozeer, zag dat het PS team het Duits en Spaans forum heeft opgezet en heb toen maar even gevraagd of ze ons Nederlandstaligen niet vergeten. |
|
|
|
|
|
|||
|
Club Member
Toppertje. Ik hoop wel dat er wat meer NL’rs op het forum komen. Ronald. |
|
|
|
|
|
|||
|
Moderator
Ik ook.. alleen is de rest van Nederland druk met Magento, gezien het actieve NL-gedeelte aldaar op het forum. |
|
|
|
|
|
|||
|
Club Member
Hoi, Wat vind jij van Magento? Ronald. |
|
|
|
|
|
|||
|
Moderator
Hoi,Ik vind het een mooi systeem qua uiterlijk en functionaliteit. Maar Prestashop doet hier zeker niet aan onder. Heb het ook even getest maar de snelheid laat te wensen over, ik moet wel zeggen dat dit een van de eerste 1.0 versies was. |
|
|
|
|
|
|||
|
Apprentice
![]() ![]() Messages :
Toppertje. En jullie vergeten de belgen Ik heb Magento al goed bekeken, maar toen zat het nog in een beta-fase. Ik vond het nogal traag werken en ALLES maar dan ook ALLES is object-georienteerd. Het is echt niet simpel om aanpassingen te maken aan dat systeem. |
|
|
|
|
|
|||
|
Moderator
En jullie vergeten de belgenWelkom taalgenoot! Zo diep ben ik er toendertijd niet ingedoken, wellicht dat de huidige versie wat lichter en makkelijker aan te passen is? |
|
|
|
|
|
|||
|
Apprentice
![]() ![]() Messages :
En jullie vergeten de belgenWelkom taalgenoot! Nee nog altijd enorm OO, de huidige versie draait wel al een pak sneller, maar nog niet wat het moet zijn. Online kan je ergens een vergelijkingstabel zien van presta vs magento… mijn keuze was snel gemaakt. grtz, |
|
|
|
|
|
|||
|
Apprentice
![]() ![]() Messages :
Magento vond ik heel complex qua toevoegen van verschillende eigenschappen (maat – kleur e.d.), wat was een boel kopieerwerk. Presta vind ik momenteel wel zwaar te kort schieten in het aanbod van extra pagina’s en de opmaak van standaardpagina’s. |
|
|
|
|
|
|||
|
Moderator
Magento vond ik heel complex qua toevoegen van verschillende eigenschappen (maat – kleur e.d.), wat was een boel kopieerwerk.Er worden vanaf RC5 geen nieuwe functies meer toegevoegd. De bedoeling is dat vanaf v1.0 stable weer nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd, waaronder een CMS systeem! |
|
|
|
|
|
|||
|
Club Member
en Ogone psp aub! |
|
|
|
|
|
|||
|
Club Member
inderdaad ogone. Ik heb dit echt nodig. |
|
|
|
|
|
|||
|
Club Member
Enige nieuws over Ogone? |
|
|
|
|
|
|||
|
Beginner
![]() Messages :
In elk geval is er weer een Nederlander aanwezig op dit forum. Na lang gekloot te hebben met magento en prestashop is mijn keuze dus gevallen op prestashop. Ben er nog niet helemaal uit wat waar zit maar daar gaan we wel voor. Iemand al enig idee wanneer de versie met een CMS gekoppeld uitkomt? Want op dit ogenblik de texten aanpassen is niet echt simpel nog |
|
|
|
|
|
|||
|
Beginner
![]() Messages :
Prestashoppers, Ook ik heb er voor gekozen om Prestashop te gaan gebruiken. Vanaf minuut 1 (zeg 3 maanden geleden) was ik eigenlijk verkocht. Eenvoud, snelheid, en gemakkelijk te customizen gaven de doorslag. Mijn bedrijfswebsite maakt gebruik van de presta engine (http://www.erikvuuregge.nl) en zijn erg tevreden. Ik ga zeker mijn ervaringen met jullie delen! Groeten |
|
|
|
|