Hey.
Jeg har følgende problem med oversættelser, som er virkelig irriterende.
I BO siger den følgende skal oversættes:
Wishlist' mod='blockwishlist
Så skriver jeg et eller andet i oversættelsen, men den kommer ikke på sitet. Det er jo nok det ' mod='blockwishlist der laver ballede, men da det ikke er det eneste sted i oversættelserne jeg har fejlen, så orker jeg ikke at fjerner mod=modulnavn alle steder fejlen er. Nogen der kender til sådan en fejl og kan sige hvordan man fixer det?
Jeg har følgende problem med oversættelser, som er virkelig irriterende.
I BO siger den følgende skal oversættes:
Wishlist' mod='blockwishlist
Så skriver jeg et eller andet i oversættelsen, men den kommer ikke på sitet. Det er jo nok det ' mod='blockwishlist der laver ballede, men da det ikke er det eneste sted i oversættelserne jeg har fejlen, så orker jeg ikke at fjerner mod=modulnavn alle steder fejlen er. Nogen der kender til sådan en fejl og kan sige hvordan man fixer det?
Webpack 2 - Postdanmark pakkelabels direkte fra Back Office | Prestashop blog på dansk
Meebox rabatkode der giver 20% rabat: prestatips.dk
Hej Tim.
Er det version 1.3.1.1? Og er det under BO->Tools->Translations og så "Module Translations" og "blockwishlist"?
/Kjeld
Er det version 1.3.1.1? Og er det under BO->Tools->Translations og så "Module Translations" og "blockwishlist"?
/Kjeld
Jeg bruger version 1.2.5.0, og det jeg har nævnt her er i front office. Jeg har været nødtil at lave en midlertidige lappeløsning hvor jeg har manuelt oversat til dansk i tpl filerne.
Jeg har lidt overvejet om det kan være en maglende ' der kan gøre det? Jeg det virker meget tilfældet hvor det optræder, og det er ikke på alle siderne.
Så det er o BO -> Translations -> front office
Jeg har lidt overvejet om det kan være en maglende ' der kan gøre det? Jeg det virker meget tilfældet hvor det optræder, og det er ikke på alle siderne.
Så det er o BO -> Translations -> front office
Webpack 2 - Postdanmark pakkelabels direkte fra Back Office | Prestashop blog på dansk
Hej Tim.
Jeg mener, jeg på et tidspunkt rapporterede en lignende fejl. Jeg prøvede lige at kigge på en 1.2.5.0-installation. Under BO->Translations->Front office nævnes wishlist ikke (i hvert fald ikke i mit setup). Er du sikker på, det ikke var under modules? Vær opmærksom på, hvis du har diverse backup-filer liggende under modulerne, så bliver de "støvsuget" med af translations.
/Kjeld
Jeg mener, jeg på et tidspunkt rapporterede en lignende fejl. Jeg prøvede lige at kigge på en 1.2.5.0-installation. Under BO->Translations->Front office nævnes wishlist ikke (i hvert fald ikke i mit setup). Er du sikker på, det ikke var under modules? Vær opmærksom på, hvis du har diverse backup-filer liggende under modulerne, så bliver de "støvsuget" med af translations.
/Kjeld
Det var så i moduler, men det er nu lige meget, her er noget fra front office. Her er det shopping-cart.
Og det irritere mig faktisk temmelig meget :( Kan du huske om du fik svar på din bug rapport?
Shopping cart summary' template='shopping-cart =
Your shopping cart is empty.' template='shopping-cart =
Last added product' template='shopping-cart =
Product' template='shopping-cart =
Description' template='shopping-cart =
Ref.' template='shopping-cart =
Avail.' template='shopping-cart =
Unit price' template='shopping-cart =
Qty' template='shopping-cart =
Total' template='shopping-cart =
Produkter ialt:' template='shopping-cart =
Rabat ialt:' template='shopping-cart =
Gaveindpakning ialt:' template='shopping-cart =
Fragt ialt:' template='shopping-cart =
Ialt:' template='shopping-cart =
Remaining amount to be added to your cart in order to obtain free shipping:' template='shopping-cart = Resterende beløb for at opnå gratis fragt som pakke:
Text # =
: =
Delivery address' template='shopping-cart =
Invoice address' template='shopping-cart =
Carrier:' template='shopping-cart =
Carrier =
Og det irritere mig faktisk temmelig meget :( Kan du huske om du fik svar på din bug rapport?
Shopping cart summary' template='shopping-cart =
Your shopping cart is empty.' template='shopping-cart =
Last added product' template='shopping-cart =
Product' template='shopping-cart =
Description' template='shopping-cart =
Ref.' template='shopping-cart =
Avail.' template='shopping-cart =
Unit price' template='shopping-cart =
Qty' template='shopping-cart =
Total' template='shopping-cart =
Produkter ialt:' template='shopping-cart =
Rabat ialt:' template='shopping-cart =
Gaveindpakning ialt:' template='shopping-cart =
Fragt ialt:' template='shopping-cart =
Ialt:' template='shopping-cart =
Remaining amount to be added to your cart in order to obtain free shipping:' template='shopping-cart = Resterende beløb for at opnå gratis fragt som pakke:
Text # =
: =
Delivery address' template='shopping-cart =
Invoice address' template='shopping-cart =
Carrier:' template='shopping-cart =
Carrier =
Ja, den fejl jeg fandt blev rettet.
Prøv at flytte alle themes pånær standard-theme. Hvis det ikke virker, så har du måske et eller andet modul, der driller oversættelsesfunktionen. Du kan prøve at flytte moduler væk fra modules-kataloget, et efter et, til du ser det virker igen.
/Kjeld
Prøv at flytte alle themes pånær standard-theme. Hvis det ikke virker, så har du måske et eller andet modul, der driller oversættelsesfunktionen. Du kan prøve at flytte moduler væk fra modules-kataloget, et efter et, til du ser det virker igen.
/Kjeld
Hvilken betydning har mod='navn' og templete='navn' i grunden? Hvis jeg fjerner dem betyder det vel ikke noget, de henviser jo bare til hvor i oversættelsen de hører til. Hvis der ikke er noget mod eller template på så ligger den vel bare under fil navnet?!

Back to top