Jeg har lige lavet en testopgradering til 1.3.1 - det meste ser ud til at virke, undtagen grupperabat.
Jeg oplevede ingen fejl under opgraderingen.
Jeg har prøvet at lave en ny kunde, en ny gruppe og endda skiftet til det theme, der følger med PS1.3.1. Jeg har logget kunden ind og ud flere gange, men lige lidt hjælper det.
Er der andre, der har opgraderet og oplevet at rabatten til kundegrupperne ikke længere virker?
mvh Carsten
Welcome to the PrestaShop Forum! We hope you'll share your comments and suggestions with us. We ask that you please post in English to the main sections of the PrestaShop Forum. If you want to write in another language, please post in the corresponding PrestaShop Community section below.
Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

Vous parlez français ? par ici !
Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

Vous parlez français ? par ici !
[LØST] Grupperabat dur ikke i 1.3.1
Started by Guest_OnkelCarsten.dk_*, Jul 26 2010 07:05 PM
[LØST] Grupperabat dur ikke i 1.3.1
#1 Guest_OnkelCarsten.dk_*
Posted 26 July 2010 - 07:05 PM
#2 Guest__*
Posted 26 July 2010 - 07:30 PM
Nåh, det er åbenbart et kendt problem: http://www.prestasho...cker/view/4981/
#3 Guest__*
Posted 26 July 2010 - 08:01 PM
Man skal bare brokke sig i et offentligt forum, så kommer løsningen farende :-)
Der er kommet en ny indstilling på kunden: Default Group
Man huske at vælge den aktuelle rabatgruppe i dette felt også - så virker det!
Der er kommet en ny indstilling på kunden: Default Group
Man huske at vælge den aktuelle rabatgruppe i dette felt også - så virker det!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users