PrestaShop Forum

The best place in the world to ask questions about PrestaShop and get advice from our passionate community!

PrestaShop Forum

Jump to content

[MODUL] Gratis post danmark track and trace fra egen side.

40 replies to this topic
Timpet

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1042 posts
Her kan du gratis hente post danmark track and trace modul der integrere track and trace på din egen side, det vil øge din trafik, og hvis det bruges rigtige kan det genere opsalg/mer salg/kryds salg.

http://www.verdious-wardrobe.dk/shop/content/16-downloads
Webpack 2 - Postdanmark pakkelabels direkte fra Back Office | Prestashop blog på dansk
Meebox rabatkode der giver 20% rabat: prestatips.dk

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Hej Tim.

Interessant modul. Jeg havde nok valgt, kun at skrive engelske tekster i PHP-filen og så levere en da.php/dk.php-fil med.

Du har lige en bøf i getContent:

if (empty($_POST['width']))
$this->_postErrors[] = 'Merchant ID is required.';
if (empty($_POST['height']))
$this->_postErrors[] = 'MD5 secret is required.';

/Kjeld

Timpet

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1042 posts
Hehe det er ikke sådan når man bare rydder indholdet i en anden classe og starter derfra. Jeg har ihvertfald rettet det til.

Der er så vidt jeg ved kun 1 sted hvor jeg har brugt dansk, det skulle også være rettet.
Webpack 2 - Postdanmark pakkelabels direkte fra Back Office | Prestashop blog på dansk

mmalling

PrestaShop Apprentice

• Members
  • PipPip
  • 107 posts
Efter modulet er uploadet kommer flg fejl. Fortolkningsfejl i modul(er)
postdktt
Michael Malling
MBM Data
www.mbmdata.dk

Timpet

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1042 posts
Fixed, og ny fil uploadet :)

Tak for respons.

xcos

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts
Yes

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Hva' har du gang i?

Jeg synes, du skulle overveje at ændre dit indlæg.

/Kjeld

xcos

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts
Er det ikke open source, og er forum ikke til for at hjælpe hinanden ??? og ikke tjene penge på små script. I skal bruge ioncube. Hvis det skal være lukket kode.

Prestafan1234

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1376 posts
Det er open source, men det er altså meget almindelig brugt, at folk tager et symbolsk beløb for noget de har brugt masser af tid på at løse. Du ødelægger jo netop ideen bag, hvis du blot hacker dig ud af at slippe for at betale sølle 99 kr. Som du kan se her i tråden har Timpet jo også brugt tid på fejlrettelser efterfølgende - det kunne han jo i princippet blot gøre til sig selv og lade et ufærdigt modul ligge her til download, så folk selv skulle løse problemerne.

Helt ærligt, hvor små sko kan man gå i?
Retro køkkenvægte | Muffinforme, udstikkere, bageartikler

Få hjælp til installation, opsætning og tilretning af PrestaShop på startwebbutik.dk

Timpet

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1042 posts
Jeg har i princippet ikke noget imod at man fjerner linket, hvis man bare laver et andet link til samme site, det behøver ikke være fra det aktuelle site, men så fra en blog eller lignende. Alternativt fjerne jeg den gratis udgave af modulet.

Open source betyder ikke at du bare frit kan tag de ting jeg har lavet og bruge dem uden mit samtykke, jeg har lige talt med vores advokat, og han mener at jeg har god grobund for et sagsanlæg imod og mon ikke sitet har logget dit besøg. ;)

mmalling

PrestaShop Apprentice

• Members
  • PipPip
  • 107 posts
Helt ærligt...det er jo fuldstændigt sindsygt at man hacker sig ud af en kode for at slippe for at betale 99,-. Det eneste det ender med er at folk ikke længere gider ligge noget op men beholder det for sig selv.

Og hvis man ikke har råd til at betale 99,- burde man nok overveje at dreje nøglen om for så forretningen man driver ikke værd at samle på.
Michael Malling
MBM Data
www.mbmdata.dk

xcos

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts
Så skulle man også tage penge få at give svar til folk her i forum (dumt). Hvorfor laver i en kode der ikke er noget hver ? (i kunne bare lave normalt link ?). og skrive at i vil have at folk skulle linke til jer, så var det op til folk, om de ville giver jer 99 kr. Lige til "Prestafan1234" det har altså ikke noget med at hacking at gører. ?

Timpet

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1042 posts
Det er iøvrig inklusiv moms, så prisen er vel omkring 80,- så er det fuld fradrags berettet, så den reele pris for et moms registreret firma er noget der ligner 40kr.

Timpet

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1042 posts
Hvis du ikke kan lide mit modul så lad være med at bruge det? Jeg kunne sagtens have valgt at lukke hele koden af så man ikke kunne rette i den overhovede, men det kunne være at folk blive bruge modulet konstruktivt til at lave mer salg.

Jeg kan simpelt hen ikke se problemet i at du et eller andet sted lavet et link til vores shop for så gratis at kunne bruge modulet?

EDIT: Det handlet heller ikke om hvor svært det er at fjerne det, men om at du fjener det, og bagefter fortælle alle og enhver at det kan de bare gøre, og derved ødelægge en potentialt salg.

xcos

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts
Yes

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Timpet stiller et modul til rådighed gratis. Forudsætningen for, at man kan få det gratis, er, at man bevarer linket til hans webshop. Hvis du har set dig sur på linket, så lad være med at bruge modulet.

Det virker uærligt at opfordre andre til at fjerne eller ændre linket.

/Kjeld

xcos

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts
Yes

Timpet

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1042 posts
Jeg deler det ganske fint, men forudsætningen er 1 link til vores webshop?

Hvorfor skulle folk der gerne vil støtte mig med et link og dermed bruge det gratis ikke have lov til det?

elund

PrestaShop Apprentice

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

From 1281090351:

Du kunne jo også bare som alle andre. sælge dit modul uden at lave et link til download. Vi der laver script, giver gerne ud af vores arbejde da det er vores hobby, og dem vi ikke vil give gratis, laver vi ikke download link til. så måske skulle du fjerne dit link. og linke til hvor man kan købe det. :-)

Hvorfor bruger du så ikke bare linket, hvor man kan købe det, og lader andre om at bruge det andet link?

Jeg forstår ganske enkelt ikke dit problem.

Og jeg tror heller ikke at du har forstået hvad open source er for en størrelse.

"When we speak of free software, we are referring to freedom, not price"
Kilde: http://www.gnu.org/l...es/gpl-2.0.html

Kære Timpet, fortsæt venligst dit gode arbejde og ignorer typer som xcos.
Vi er mange der værdsætter dit (og mange andres) arbejde.
Best regards, Elund

Køb din badmintonketcher hos Prospeed
Danmarks bedste ketsjertilbud

Prestafan1234

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1376 posts

From 1281068032:

I behøver ikke at give 99 kr for at fjerne reklame. gå til http://? (er fjernet da de ikke ville dele med os andre, ) Men i kan skrive til mig så skal vi lave det for jer (GRATIS)

Og nu er du simpelthen bare totalt langt ude - jeg siger igen: 99 sølle kroner - Jeg håber virkelig, at folk her i forummet har så meget respekt for dét andre udvikler/bidrager med, at de holder sig langt væk fra folk som dig.
Retro køkkenvægte | Muffinforme, udstikkere, bageartikler

Få hjælp til installation, opsætning og tilretning af PrestaShop på startwebbutik.dk