PrestaShop Forums: [LØST] Problemer med billede - PrestaShop Forums

Jump to content

Welcome to the PrestaShop Forum! We hope you'll share your comments and suggestions with us. We ask that you please post in English to the main sections of the PrestaShop Forum. If you want to write in another language, please post in the corresponding PrestaShop Community section below.

Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

NYC

Vous parlez français ? par ici !

[LØST] Problemer med billede

[LØST] Problemer med billede

#1 Guest_Rollespilsvaaben_*

• --
  • Guests

Posted 22 July 2010 - 10:06 AM

Hej.

Jeg har nogle problemer med mit site: rollespilsvaaben.dk.
Når jeg uploader et billede, vises billedet på min server som et spørgsmålstegn (Back-Office, 404-billede). Når jeg trykker på en kategori vises produktbilledet som det skal. Når jeg så åbner produktet, kommer fejlbilledet igen (Front-Office). Hvis jeg viser billedet i fuld størrelse eller med direkte link, kan jeg så se det igen. Miniaturebillederne i Front-Office (dem til nye produkter osv.) viser også fejlbilledet. Jeg har nu fjernet direkte link (sat den som negativ i Back-Office), slettet min .htaccess fil, men det er stadig et problem. Kender I noget til det eller på anden måde kan hjælpe?

På forhånd tak.

Bedste hilsener

Kristian Bertelsen, rollespilsvaaben.dk

#2 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 22 July 2010 - 11:36 AM

Det ser ud som om, der er gået noget galt ved resize. Din server virker meget sløv, måske du fik time-out, da du lagde billeder ind?

F.eks. virker http://rollespilsvaa...54-thickbox.jpg, men http://rollespilsvaa...12-54-large.jpg virker ikke. Ligger filerne der, når du går ind via FTP?

/Kjeld

#3 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 22 July 2010 - 12:49 PM

Hej Keld.

Du havde fat i noget. Fejlen er nu rettet :)
- Min fejl var at jeg havde ændret navnene under Preferences -> Images, hvor jeg havde omdøbt small, medium og large til forholdsvis Lille, Mellem og Stor. Så eksisterer billederne nemlig ikke :)

1000 tak for hjælpen ! :-D

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users