Jeg har en webshop, hvor jeg i produktets reference altid vil have et ø.
Det giver æøå problemer på pdf-fakturaen.
Det er kun det ene felt med æøå, som giver problemer på fakturaen.
Varebeskrivelser, adresser og lignende, som også indeholder æøå er der ingen problemer med på fakturaen.
Feltet er defineret i databasen på samme måde som f. eks. varebeskrivelsen. Indholdet i databasen står forøvrigt som det skal med et ø.
Så problemet må opstå i forbindelse med dannelse af takturaen.
Er der nogen der ved, hvor og hvordan jeg retter det.
Welcome to the PrestaShop Forum! We hope you'll share your comments and suggestions with us. We ask that you please post in English to the main sections of the PrestaShop Forum. If you want to write in another language, please post in the corresponding PrestaShop Community section below.
Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

Vous parlez français ? par ici !
Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

Vous parlez français ? par ici !
ÆØÅ på fakturaen
Started by Guest_pertho_*, Jul 18 2010 10:44 AM
ÆØÅ på fakturaen
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users