Jeg har en webshop, hvor jeg aldrig får brug for rabatter og gaveindpakning.
Derfor vil jeg gerne have det fjernet fra ordrebekræftigelsen. Hvordan gør jeg det?
Welcome to the PrestaShop Forum! We hope you'll share your comments and suggestions with us. We ask that you please post in English to the main sections of the PrestaShop Forum. If you want to write in another language, please post in the corresponding PrestaShop Community section below.
Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

Vous parlez français ? par ici !
Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

Vous parlez français ? par ici !
[LØST] Rabatter og gaveindpakning væk fra ordrebekræftelse
Started by Guest_pertho_*, Jul 18 2010 10:37 AM
[LØST] Rabatter og gaveindpakning væk fra ordrebekræftelse
#1 Guest_pertho_*
Posted 18 July 2010 - 10:37 AM
#2 Guest__*
Posted 18 July 2010 - 11:18 AM
Løsning fundet.
Det lå i mails\da\order_conf.html, hvor jeg har udkommenteret det.
Det lå i mails\da\order_conf.html, hvor jeg har udkommenteret det.
#3 Guest__*
Posted 07 April 2011 - 04:35 PM
Hej Pertho,
Jeg har præcist samme udfordring og da jeg er knap så god som dig, så vil jeg høre hvordan du "udkommenterede det"?
Jeg har fundet filen order_conf.html, men ved ikke hvorfra og hvortil jeg skal udkommentere...
Jeg har præcist samme udfordring og da jeg er knap så god som dig, så vil jeg høre hvordan du "udkommenterede det"?
Jeg har fundet filen order_conf.html, men ved ikke hvorfra og hvortil jeg skal udkommentere...
#4 Guest__*
Posted 07 April 2011 - 07:13 PM
Hej
Udkommentering i HTML sker ved at man skriver <!-- hvor koden står her og så afslutter man med -->
Bemærk, at det er to bindestreger efter udråbstegn, det bliver ikke skrevet rigtigt i mit eksempel herover
Så i dette tilfælde skal du finde linie 51 eller deromkring og udkommentere:
Når jeg udkommenterer kode, plejer jeg lige at skrive udkommenteret og måske mine initialer eller navn (bare man gør det konsekvent), så kan man nemlig nemt lige søge i en fil og se, om man evt. har lavet ændringer
Udkommentering i HTML sker ved at man skriver <!-- hvor koden står her og så afslutter man med -->
Bemærk, at det er to bindestreger efter udråbstegn, det bliver ikke skrevet rigtigt i mit eksempel herover
Så i dette tilfælde skal du finde linie 51 eller deromkring og udkommentere:
<!-- Udkommenteret
Rabatter
{total_discounts}
-->
Gaveindpakning
{total_wrapping}
Når jeg udkommenterer kode, plejer jeg lige at skrive udkommenteret og måske mine initialer eller navn (bare man gør det konsekvent), så kan man nemlig nemt lige søge i en fil og se, om man evt. har lavet ændringer
#5 Guest__*
Posted 11 April 2011 - 05:21 PM
Super og tak. Det virker.....
Mvh Jensen Boats
Mvh Jensen Boats
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users