PrestaShop Forums: kan man tildele en bestemt fragtpris til hvert enkelt land..?? - PrestaShop Forums

Jump to content

Welcome to the PrestaShop Forum! We hope you'll share your comments and suggestions with us. We ask that you please post in English to the main sections of the PrestaShop Forum. If you want to write in another language, please post in the corresponding PrestaShop Community section below.

Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

NYC

Vous parlez français ? par ici !

kan man tildele en bestemt fragtpris til hvert enkelt land..??

kan man tildele en bestemt fragtpris til hvert enkelt land..??

#1 Guest_elhombreloco_*

• --
  • Guests

Posted 13 July 2010 - 12:13 PM

hej allesammen..

jeg ville høre om der e rnogne der ved om det er muligt at tildele en bestemt fragtpris til et bestemt land..? Jeg benytter udelukkende dropshipping og har en liste fra min leverandør i holland over hans fragtpriser i de forskellige lande. Er det muligt for mig at få lagt de priser ind så det passer med min leverandørs..? jeg håber i forstår mit spørgsmål...

f.eks koster det 11 euro at få sendt en pakke til danmark... kan dette beløb lægges ind så der altid vil blive opkrævet 11 euro når en kunde bestiller en pakke til danmark..?

på forhånd tak for hjælpen..

elhombre

#2 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 13 July 2010 - 04:52 PM

Hej

Kig i BO under Shipping. Se evt. også her: http://www.prestashop.com/wiki og søg på shipping

#3 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 13 July 2010 - 05:38 PM

Det er rimelig indviklet at sætte en shippingen delen op, men det giver tilgengæld gode muligheder for forskellige variationer :)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users