PrestaShop Forums: Bilag til regnskabet på elektronisk form - PrestaShop Forums

Jump to content

Welcome to the PrestaShop Forum! We hope you'll share your comments and suggestions with us. We ask that you please post in English to the main sections of the PrestaShop Forum. If you want to write in another language, please post in the corresponding PrestaShop Community section below.

Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

NYC

Vous parlez français ? par ici !

Bilag til regnskabet på elektronisk form

Bilag til regnskabet på elektronisk form

#1 Guest_presta-dyr_*

• --
  • Guests

Posted 05 July 2010 - 08:02 PM

Jeg er gået over til at gemme alle bilag elektronisk. Dvs. jeg scanner fakturaer og bon'er ind og gemmer PDF-filerne fra PrestaShop uden at skrive dem ud.

Jeg har skrevet om, hvordan jeg gør, og hvilke værktøjer jeg bruger. Læs mere her.

/Kjeld

#2 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 08 July 2010 - 03:05 PM

Sweet kjeld.

Nåh du nu ligger sådan en fin guide ud, så husk at gøre opmærksom at man skal huske at lave backup af bilagene! Hvis de ryger, er man godt og grundigt på rø... :)

#3 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 08 July 2010 - 04:13 PM

Hej Tim.

God pointe. Og det kan jo gøres nemt. F.eks. kan der ligge rigtig mange bilag i en dropbox.

/Kjeld

#4 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 08 July 2010 - 06:59 PM

Ligepræcis, der findes faktisk mange gode gratis backup services derude :)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users