PrestaShop Forums: Opsætning af prestashop hos One.com - PrestaShop Forums

Jump to content

Welcome to the PrestaShop Forum! We hope you'll share your comments and suggestions with us. We ask that you please post in English to the main sections of the PrestaShop Forum. If you want to write in another language, please post in the corresponding PrestaShop Community section below.

Please note that PrestaShop Community sections are largely self-moderated. PrestaShop team members may or may not participate in non-English sections. To improve the chances of receiving feedback to your question or comment, please post it in English to the main sections of our Forum.

NYC

Vous parlez français ? par ici !

Opsætning af prestashop hos One.com

• You cannot reply to this topic
Opsætning af prestashop hos One.com

#1 Guest_k.hansen_*

• --
  • Guests

Posted 01 April 2010 - 10:14 AM

Hej
Jeg er ved at opsætte en side hos One.com med Prestashop.
Den sidste side jeg satte op var hos web10.dk, dengang fik jeg at vide at jeg skulle skrive db.domænenavn.dk og så udfylde database server navn og så skrive navnet på databasen efterfulgt brugernavn og adgangskode. Når jeg så trykker "Verify Now" sker der intet.
Hvorfor virker det ikke, skal jeg gøre det på en anden måde hos One.com

#2 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 01 April 2010 - 08:27 PM

Prestashop kører elendigt hos ONE.com, jeg vil råde dig til at finde et andet domæne inden du kommer for godt igang.

#3 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 02 April 2010 - 08:08 AM

Men det kan godt lade sig gøre at få det til at køre.

#4 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 02 April 2010 - 08:59 AM

Ja, men loading-time på 20 sekunder er ikke noget der trækker kunder til, tværtimod

#5 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 02 April 2010 - 12:06 PM

Jeg proevede ogsaa at installere en PrestaShop hos one.com, og det koerte meget langsomt. En dag (ganske uden varsel) lukkede de ned i adskillige timer. Mit domaene var saa pludselig blevet flyttet til en ny server, der var vaesentlig hurtigere.

Jeg er godt tilfreds med UnoEuro og DomainDirect.

/Kjeld

#6 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 02 April 2010 - 12:35 PM

Surftowns "Webshop" kører også super godt og fornuftigt hurtigt.
Dog koster det også 300 pr måned.

#7 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 02 April 2010 - 01:29 PM

Jeg har skrevet en guide omkring Prestashop hosting her: http://www.prestasho...stashop-hosting

Derudover har jeg lavet en vejledning til installering her: http://www.prestasho...ller-prestashop

Håber du kan bruge det :)

#8 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 02 April 2010 - 01:50 PM

Du mangler at beskrive hvorfor man skal vælge Gigahost?

Personligt virker deres hjemmeside ikke særlig overbevisende.

#9 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 02 April 2010 - 04:44 PM

From 1270212617:

Du mangler at beskrive hvorfor man skal vælge Gigahost?

Ja, især fordi han selv bruger UnoEuro og DomainDirect ;-)

Jeg bruger i øvrigt selv DomainDirect og er også godt tilfreds med dem.

#10 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 02 April 2010 - 09:09 PM

Virker mest af alt som reklame for at generere trafik til egen side fra dette forum og bedre rankeringer i søgemaskinerne - indholdet er noget tyndt, og vejledninger vil jeg ikke ligefrem kalde dem...Og så er siden i øvrigt fyldt med stavefejl - ikke et firma jeg ville hyre.

Men bortset fra det, så bruger jeg Gigahost med min PrestaShop og er rigtig godt tilfreds.

#11 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 03 April 2010 - 06:42 AM

Jeg bruger udelukkende Gigahost til mine Prestashop installationer.

Grunden hertil:

Gigahost opfylder alle de krav der er til en Prestashop installation + Det koster 20 kr om måneden + man kan have ubegrænset antal domæner her + ubegrænset antal databaser + brugervenligt administrations system.

Håber det var svar nok.

:)

#12 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 04 April 2010 - 08:35 AM

Vi bruger www.i123.dk og synes egentlig det er rigtig godt. (helt ned til 9,- pr mdr før moms)

Vi har tidligere været hos one, og synes generelt deres service, hastigheder indstillings muligheder mm stinker!

EDIT: har lige læst lidt og gigahost, og synes det lyder meget lækkrt!

#13 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 11 July 2010 - 10:40 AM

Vi bruger one.com. Det kører hurtigt og uden fejl. One.com har bøvlet en del med lag på deres domæner på det seneste men det ser ud til de har fået det rettet.

#14 Guest__*

• --
  • Guests

Posted 11 July 2010 - 06:25 PM

Jamen så må jeg da også hellere komme med mine bemærkninger om Gigahost.

De er 100% stabile.
Jeg har 8-10 domæner hos dem.
De opfylder mine krav: Domæne med ubegrænsede antal subdomæner (som bruges til test).
Og hvert domæne/subdomæne kan have sin egen database.

DET kalder hef websidehosting!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users