Hej
Jeg er ved at opsætte en side hos One.com med Prestashop.
Den sidste side jeg satte op var hos web10.dk, dengang fik jeg at vide at jeg skulle skrive db.domænenavn.dk og så udfylde database server navn og så skrive navnet på databasen efterfulgt brugernavn og adgangskode. Når jeg så trykker "Verify Now" sker der intet.
Hvorfor virker det ikke, skal jeg gøre det på en anden måde hos One.com
Jeg er ved at opsætte en side hos One.com med Prestashop.
Den sidste side jeg satte op var hos web10.dk, dengang fik jeg at vide at jeg skulle skrive db.domænenavn.dk og så udfylde database server navn og så skrive navnet på databasen efterfulgt brugernavn og adgangskode. Når jeg så trykker "Verify Now" sker der intet.
Hvorfor virker det ikke, skal jeg gøre det på en anden måde hos One.com
K. Hansen
Webmaster Rygeren.dk/Rygeren.com/Joint-Ruller.dk, Jejsing-Sexshop.dk, Afroart.dk/Afroart.eu
Webmaster Rygeren.dk/Rygeren.com/Joint-Ruller.dk, Jejsing-Sexshop.dk, Afroart.dk/Afroart.eu
Prestashop kører elendigt hos ONE.com, jeg vil råde dig til at finde et andet domæne inden du kommer for godt igang.
Men det kan godt lade sig gøre at få det til at køre.
K. Hansen
Jeg proevede ogsaa at installere en PrestaShop hos one.com, og det koerte meget langsomt. En dag (ganske uden varsel) lukkede de ned i adskillige timer. Mit domaene var saa pludselig blevet flyttet til en ny server, der var vaesentlig hurtigere.
Jeg er godt tilfreds med UnoEuro og DomainDirect.
/Kjeld
Jeg er godt tilfreds med UnoEuro og DomainDirect.
/Kjeld
Jeg har skrevet en guide omkring Prestashop hosting her: http://www.prestasho...stashop-hosting
Derudover har jeg lavet en vejledning til installering her: http://www.prestasho...ller-prestashop
Håber du kan bruge det :)
Derudover har jeg lavet en vejledning til installering her: http://www.prestasho...ller-prestashop
Håber du kan bruge det :)
Kristian Ole Rørbye
Prestashop hjælp, design, opsætning og SEO
SEO, linkbuilding, artikler, analyse mm.
Du mangler at beskrive hvorfor man skal vælge Gigahost?
Personligt virker deres hjemmeside ikke særlig overbevisende.
Personligt virker deres hjemmeside ikke særlig overbevisende.
From 1270212617:
Du mangler at beskrive hvorfor man skal vælge Gigahost?
Ja, især fordi han selv bruger UnoEuro og DomainDirect ;-)
Jeg bruger i øvrigt selv DomainDirect og er også godt tilfreds med dem.
Virker mest af alt som reklame for at generere trafik til egen side fra dette forum og bedre rankeringer i søgemaskinerne - indholdet er noget tyndt, og vejledninger vil jeg ikke ligefrem kalde dem...Og så er siden i øvrigt fyldt med stavefejl - ikke et firma jeg ville hyre.
Men bortset fra det, så bruger jeg Gigahost med min PrestaShop og er rigtig godt tilfreds.
Men bortset fra det, så bruger jeg Gigahost med min PrestaShop og er rigtig godt tilfreds.
Retro køkkenvægte | Muffinforme, udstikkere, bageartikler
Få hjælp til installation, opsætning og tilretning af PrestaShop på startwebbutik.dk
Få hjælp til installation, opsætning og tilretning af PrestaShop på startwebbutik.dk
Jeg bruger udelukkende Gigahost til mine Prestashop installationer.
Grunden hertil:
Gigahost opfylder alle de krav der er til en Prestashop installation + Det koster 20 kr om måneden + man kan have ubegrænset antal domæner her + ubegrænset antal databaser + brugervenligt administrations system.
Håber det var svar nok.
:)
Grunden hertil:
Gigahost opfylder alle de krav der er til en Prestashop installation + Det koster 20 kr om måneden + man kan have ubegrænset antal domæner her + ubegrænset antal databaser + brugervenligt administrations system.
Håber det var svar nok.
:)
Kristian Ole Rørbye
Vi bruger www.i123.dk og synes egentlig det er rigtig godt. (helt ned til 9,- pr mdr før moms)
Vi har tidligere været hos one, og synes generelt deres service, hastigheder indstillings muligheder mm stinker!
EDIT: har lige læst lidt og gigahost, og synes det lyder meget lækkrt!
Vi har tidligere været hos one, og synes generelt deres service, hastigheder indstillings muligheder mm stinker!
EDIT: har lige læst lidt og gigahost, og synes det lyder meget lækkrt!
Webpack 2 - Postdanmark pakkelabels direkte fra Back Office | Prestashop blog på dansk
Meebox rabatkode der giver 20% rabat: prestatips.dk
Meebox rabatkode der giver 20% rabat: prestatips.dk
Vi bruger one.com. Det kører hurtigt og uden fejl. One.com har bøvlet en del med lag på deres domæner på det seneste men det ser ud til de har fået det rettet.
Jamen så må jeg da også hellere komme med mine bemærkninger om Gigahost.
De er 100% stabile.
Jeg har 8-10 domæner hos dem.
De opfylder mine krav: Domæne med ubegrænsede antal subdomæner (som bruges til test).
Og hvert domæne/subdomæne kan have sin egen database.
DET kalder hef websidehosting!
De er 100% stabile.
Jeg har 8-10 domæner hos dem.
De opfylder mine krav: Domæne med ubegrænsede antal subdomæner (som bruges til test).
Og hvert domæne/subdomæne kan have sin egen database.
DET kalder hef websidehosting!

Back to top