Jump to content

[LØST] Problemer med Callback samt status opdatering i PS


pureorganic

Recommended Posts

Er der nogen af jer som oplever at have fået flere "Failed to call callbackurl" de sidste 14 dage end normalt? - Jeg har siddet og opdateret vores hjemmeside, opgraderet til 1.6 mv. Dvs. skruet på en masse parametre på en gang, hvilke aldrig er helt godt.


 


Dog så det hele ud til at lykkedes og kunne uden problemer gennemføre ordre. Pludselig, uden at jeg husker at have ændret på noget, så modtager jeg nu ikke mails fra min prestashop om ordre, jeg får "Failed to call callbackurl" for alle ordre og når jeg går ind i min prestashop, så er status "tom" dvs. der er ingen status. Så snart jeg ændre på status, så udsendes der mails til kunden... Fra kundens synspunkt går ordren næsten fint igennem. Han kommer over til tak for ordren siden men får IKKE mails med bekræftelse på købet. - Fra man klikker betal inde i Quickpay vinduet, til man kommer tilbage til min shop går der 2-3 sek, så burde ikke time ud.


 


Jeg kan simpelhent ikke gennemskue hvor fejlen ligger. Men tænker at det skyldes at quickpay ikke får svaret rigtig tilbage til PS...


 


Benytter SiteGrounds som udbyder, hvilke jeg har været ganske tilfreds med indtil nu.


 


Har OPC fra Canin og PS 1.6 theme fra premium-templates


 


 


Edited by pureorganic (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Der er bare et eller andet der siger mig at det må skyldes en opdatering af et standard modul, som jeg har klikket opdater på, i perioden 10. til 22. oktober.

 

Er der ikke andre som oplever at ordre status ikke længere bliver sat til "payment accepted"?

 

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...