Jump to content

Vis navn på farve


SaLiC

Recommended Posts

Jeg har en prestashop 1.5.6.2, hvor jeg godt ku tænke mig at tilføje navnet på en farve ovenover farven.

 

Det er på produkt siden når man vælger variant, at jeg ønsker mig at titlen som jo kommer som mouseover også står som title ovenover farverne.

 

Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg kan tilføje det.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ikke støttet i 1.5.

Jeg kender ikke 1.6 godt nok til at sige, som du kan bruge dette: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Managing+Product+Attributes

 

Læg mærke til bemærkningen i boxen nederst:

"Three more options are available when you enable the Layered Navigation Block module. They are not strictly tied to the layered navigation: they provide a direct URL to each of a product's variations"

 

Så kan du hæfte både meta titler og URL på varianten. Om det kan bruges er et sprøgsmål. Det kan det muligvis, men det forudsætter enten at front-end temaet er indstillet på det, eller at du alternativt selv koder en mouseover som fisker f.eks. meta titlen frem.

Link to comment
Share on other sites

Ok, tak det er åbenbart ikke så lige til. 

Grunden til at jeg ønsker navnet over er at mine farver er stoftyper, så der er 2 af nogle af farverne. Kan man på en anden måde gøre det nemmere så kunden kan se hvad de vælger?

Link to comment
Share on other sites

Ja, du kan definere sammenhæng mellem billeder og varianter. Hvis du opretter varianterne med f.eks. navnene på farverne / stofferne, så kan du, hvis du har billeder der hører til hver variant, vælge hvilket billede der skal vises til hver variant. Se f.eks.: http://wiki.ekmpowershop.com/Setting_up_product_variants (billedsammenhængen er omtalt nederst).

Link to comment
Share on other sites

Tak, men når der er mange varianter er det ikke rigtigt til at gøre det manuelt på den måde.

Men tak for svaret, jeg må søge efter en anden løsning, det er mest fordi man ikke kan se hvad man vælger når man er på mobileenheder, her kan man jo ikke se alt tekst på mousover.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...