Jump to content

Problem med "Billeddias til din hjemmeside" - Rotation virker ikke


mpeg69

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg har et problem med billeddias modulet som jeg anvender på forsiden af haisler.dk:

 

Modulet fungerer fint og billederne roterer fint, men efter noget tid vises alle billederne pludseligt under hinanden?? ... (se vedhæftede)...

 

Jeg løser det ved at tømme "Cachen".

 

Kender nogen til dette problem? .. og meget gerne en løsning på det. Det ser ikke så pænt ud når det fejler på den måde.

 

På forhånd tak.

 

/Morten

post-557432-0-93224000-1409604707_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der lige med dit theme? Det ligner noget halv-hjemme-hacket default theme, der ikke gik godt - der mangler f.eks. samme hvide ramme i højre side, som der er i venstre side, og elementerne står ret underligt på siden. Første gang jeg klikker på et menupunkt, popper der et boks op med tilmelding til nyhedsbrev sammen med en "like" boks til Facebook, men ingen menu, før jeg lukkede disse vinduer.

 

Jeg tjekkede i Firefox og ser udelukkende billederne over hinanden og ikke som slider. Jeg tror nærmere, problemet ligger i dét der er rettet i themet.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa,

 

Tak for dit input.

 

Ja, det er korrekt at det er noget "hjemme-hacket" noget.. vi startede op på et begrænset budget.. men det ser ud til at det nu er tid til at få omprogrammeret sitet.

 

Det vil jeg følge op på.

 

Mvh.

Morten

 

 

Hvad sker der lige med dit theme? Det ligner noget halv-hjemme-hacket default theme, der ikke gik godt - der mangler f.eks. samme hvide ramme i højre side, som der er i venstre side, og elementerne står ret underligt på siden. Første gang jeg klikker på et menupunkt, popper der et boks op med tilmelding til nyhedsbrev sammen med en "like" boks til Facebook, men ingen menu, før jeg lukkede disse vinduer.

 

Jeg tjekkede i Firefox og ser udelukkende billederne over hinanden og ikke som slider. Jeg tror nærmere, problemet ligger i dét der er rettet i themet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...