Vote to Improve PrestaShop

PrestaShop Forum: Build a free online shop. Count on the Community!

The best place in the world to ask questions about PrestaShop and get advice from our passionate community!

PrestaShop Forum: Build a free online shop. Count on the Community!

Jump to content

Photo

SEO keywords synes ikke det virker

SEO

• Please log in to reply
2 replies to this topic
Methylen

PrestaShop Apprentice

• Members
  • PipPip
  • 39 posts

Posted 22 March 2012 - 09:45 AM

Jeg føler ikke google reagere på de SEO keywords jeg har indtastet på mine vare, jeg får kun min webshop frem på google når jeg bruger ord brugt i varebeskrivelsen eller i varenavnet. Jeg har ellers slået det til, hvad er hemmeligheden?

Jeg har et andet sjovt problem, alle mails til mine kunder ser ud til at blive sendt to gange, ikke den første ordre bekræftelse, men når jeg ændre ordre status til afsendt, og når jeg indtaster et track & trace nummer

steengod

PrestaShop Apprentice

• Members
  • PipPip
  • 59 posts

Posted 22 March 2012 - 10:35 PM

Seo keywords er mest med til at hjælpe med at få din varebeskrivelse mere frem, det kan også tage en del tid inden Google besøger din hjemmeside igen.

Hilsen

Steen

Timpet

PrestaShop Fanatic

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1215 posts

Posted 24 March 2012 - 08:16 AM

Det siges at google ikke bruger meta keywords mere, det er faktisk noget der har været sagt i langtid. De keywords man kan taste ind i feltet keywords bliver til meta keywords. Det er netop igennem din tekster og side titler du skal fortælle google hvad siden handler om. En billig indgangs vinkel til at komme godt i gang med SEO er at købe SEO-LEX 12. Thomas som har skrevet bogen er god til forklare så almindelige mennesker også forstår det. Jeg har ikke læst hele bogen, kun light udgaven som er gratis.

Also tagged with one or more of these keywords: SEO

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users