PrestaShop Forum

The best place in the world to ask questions about PrestaShop and get advice from our passionate community!

PrestaShop Forum

Jump to content

[Modul] Oversættelse til dansk af faneblade og andre tekster i databasen (kun version 1.4)

40 replies to this topic
presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Her er så en opfølgning på modulet, der kan oversætte faneblade m.m. Jeg har testet det med 1.4.0.17.

Edit 2011-05-12 (version 0.7): Ved en fejl blev navne på e-mail-templates oversat.
Edit 2011-08-28 (version 0.8): Opdateret til version 1.4.4.1.
Edit 2012-02-20 (version 0.11): Opdateret til version 1.4.7.0.

/Kjeld

Attached Files

karcher

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 20 posts
Tak for oversættesles-modulet....det virker fint på min 1.4.0.17
e-cigaretter
e-cigaret reservedele
[url=http://e-damp.dk/4-batterier-oplader]løse batterier og oplader[/url)

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Der var lige en bøf i modulet, så navnene på e-mail-templates også blev oversat. Det betød, at der ikke kunne sendes e-mails ved ændring af ordrestatus.

/Kjeld

Lepelaar

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts
Thanks, fantastic module!
Used is on a Dutch shop, version 1.4.2.5

catch

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts
Hvordan får jeg det installeret?

Håber på nogen kan hjælpe ;-)

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Gå ind under fanebladet "modules" og tilføj modulet.

/Kjeld

Isabella12

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 15 posts
Orv hvor fint - tak for det :)

psy

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 11 posts
Any chance for a re-upload of the module files as the attachment isn't valid anymore?
Thanks!

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Jo. Opdateret med en fil i ZIP-format. Desværre var mange af de attachments, jeg har offentliggjort i .tgz-format, og kan ikke downloades i det nye forum.

/Kjeld

Silwing

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
Super fedt modul :) tak for det.

trendsport.dk

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 12 posts
Det er genialt!
Tak til Kjeld

/Martin

Johan F

PrestaShop Apprentice

• Members
  • PipPip
  • 54 posts
Do you have a module that translates into Swedish in the back office. I tried the named 0.4 and it worked but the other two 0.7 and 0.8 do not I get to work and be uploaded. Do you have another that works to 1.4????

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
I just tried 0.8 with PS 1.4.6.2 in Swedish. It works with my installation. Did you change the employee language to Swedish? I noticed some texts are not translated into Swedish for tabtranslate (Tools > Translations, module translations). If you know Swedish I would be happy if you send me an updated sv.php file.

/Kjeld

Johan F

PrestaShop Apprentice

• Members
  • PipPip
  • 54 posts
Where can i find the file sv.php

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
In the ZIP file.

/Kjeld

Aupino

PrestaShop Apprentice

• Members
  • PipPip
  • 184 posts
Keld

Dit modul har en lille svaghed, som jeg syntes folk skal være klar over, inden de installerer så de lige kan tage backups af deres indstillinger først, Den oversætter også filer som man selv har oversat eller ændret, bla ens søgevenlige url`s og faktura forbogstaver, mener der var et par steder mere som jeg ikke lige kan huske.. men især søgevenlige url`s til feks cms sider er et problem, hvis man ikke lige får dem noteret først, så man manuelt kan rette det bagefter.
I-Energy.dk Officiel Side for Energy og Trio Ion Armbånd | Magnetsmykke-guiden.dk En alternativ blog
I-Energy.se Officiell hemsida för Energy och Trio jon armband
Ion-Balance.dk Magnetsmykker, Ion Armbånd og Halskæder

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Det er sandt. Modulet oversætter revl og krat. I virkeligheden burde det være en del af installationen, at faneblade m.m. blev oversat til dansk, så mit modul slet ikke skulle bruges.

/Kjeld

DenGlSmedie

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 11 posts
Jeg har posted et nyt topic i dag "sprogproblemer" det var før jeg så dette topic, skal dit modul også oversætte fanebladene? for det er ikke sket i min version 1.4.6.2, når sproget er sat til dansk i "mine indstillinger" så er sproget Fransk på fanebladene og det er ikke lige min livret :wacko:, måske skal der et andet modul til at rette teksten på fanebladene?

Lars Milling

DenGlSmedie

PrestaShop Newbie

• Members
  • Pip
  • 11 posts
Ja nu fik jeg det også til at virke, helt super :), tak - nu mangler jeg "bare" selve sprogfilen, jeg har set du har slået den op et sted - jeg prøver at lede.

Lars Milling

presta-dyr

PrestaShop Fanatic

• Moderators
  • 1045 posts
Hej Lars

Hvad er det for en sprogfil du mangler?

/Kjeld